2007年9月7日星期五

好鬼忙....

我已經連續番朝九晚九幾日啦, 今晚仲要放23:00, 都完全未做過今日既野, 你地話點萛好? 仲要有人比說話你聽, 真係想死, 講老實話, 野就一定要做, 但仲要比人話, 個心真係好唔順, 究竟之前既決定係咪錯左??
新人應該都唔會做得長, 皆因大家都話佢怪, 但珍妮叫我決定, 我都唔知應該叫佢地請過個定係睇定D先, 我又唔知佢點諗, 不過睇個勢, 新同事都應該唔係咁enjoy 呢個job, 因為真係好厭惡下, 同埋2個人都係做唔晒D野, 我又好相快d甩身, 如果要等佢再請個人番黎, 又好難擔保一定好.

如果明天再比人話, 我就會慢慢dump, 橫豎都係, 做又話, 唔做又話... 唉, 受多人幾分錢財, 好似你命咁....
舒發完畢.

2007年9月2日星期日

新同事終於番工

上個week新同事終於番工,我無變得空閒,反而日日朝九晚九,做極都唔完,好鬼辛苦!!!!

但係個新同事可能做得太耐老電,已經係一名"油條",並不"Smart",我諗可塑性唔高,中途斷纜的機會好高。

珍妮已經比說話我聽話如果我覺得佢唔掂就唔好留佢,因為盞搞。 我覺得一個week 未係好睇到實況同埋辦事能力,可能仲未同我地熟,佢都唔係好出聲。

我已經好辛苦,如果叫佢走,又要再等另一個,我都唔知點決定好,你地話呢 ?

亞細契,你人面咁廣,你可能識佢播,因為佢係IOS果陣是LHK的。