2008年3月25日星期二

烤爐印度餐廳



20/3 同大強, Ringo, Bono 去左 Bono 介紹既印度餐廳食野, 位置坐落在天后電器道室內街市上面, 大排檔風味但唔多人, 由印度人煮理, 我地叫左印度燒雞, 各款薄餅, 有蒜蓉味, 芝士味, 香蔥味及原味, 另外再叫左個牛油雞加辣, D汁好好味, 辣味亦剛剛好, 另外再叫左咖哩牛腩, 但味道頗中式, 另外再加多個鑊仔牛脷, 味道亦唔錯, D牛脷好入味, 原先呢味菜無汁, 不過我地叫佢加汁用黎送薄餅, D汁同咖哩牛腩差唔多, 我個人覺得加辣會好味D, 但有人唔食得咁辣, 所以我覺得牛油雞最好味, 大強同Ringo都叫左印度啤酒, 佢地話估唔咁好飲, 不過問過老細, 應該出面買唔到, 所以要飲唯有去食印度餐先得啦 ~


陶喆123木頭人世界巡迴演唱會2008


22/3 買左飛睇陶喆演唱會, 今次係同阿詩去睇, 亦係第一次睇佢既live, 之前我淨係睇過佢既 live DVD, 知道佢現場都好唱得, 我一向都有買佢既碟, 所以我買左最平果隻 $150飛.
今次個舞台係3面台, 我地都屬於 ”山頂既朋友”, 但對正舞台所以都睇得清楚, 但唯一唔好就係當但大 mon 播緊 video 果陣可以睇大 mon, 但無野播果陣黑晒無野睇, 又唔映下隊 band, 對於我地山頂既朋友跟本唔知個 artrist做緊乜, 雖然佢把聲好ok, 但唔夠互動, 佢有一 part係唱歐西懷舊金曲, 我知道有d本地人並唔受落, 有d人悶到訓著左添, …
是晚演唱會並沒有嘉賓, 主要由 Band中唱和音成員包辦, 其中一女和音仲百般武藝, 樣樣樂器都識, 包括 Trumpet, 小提琴, 結他等, 仲唱得, Band中包括來自各地既人士如星加坡, 馬來西亞, 美國, 台灣同香港, 陶喆唱左好多首經典歌曲, 但多數從新編曲, 唔聽到唱出聲果刻都唔知唱邊隻歌, 所以好多人會有悶既感覺, 因為好似未聽過首歌咁, 好彩” 普通朋友” 用番原裝 acoustic木結他版, 所以好好聽, 仲有佢果位外藉結他手 “ Jimmy Wilson” , 有睇佢演唱會既觀眾都識得佢 !
仲有度好好笑就係David請台上一名觀眾陪佢上台唱”流沙”, 點知請左個日藉美女, 識少少國語及廣東話, 但我諗佢英文唔係咁得, 因為後尾 David問佢” 你叫什麼名字?” 她沒有反應, 再用英文問” What’s you name ?” 果個女仔用普通話講 “我很高興!” David回應一句 “ I know this is not your real name….”勁搞笑 !
總括黎講都幾好睇, 但係緊係無 Jay咁好睇啦, 氣氛都好唔同, 不過下次再開我都會睇既 ~

2008年3月14日星期五

可以唱到Jay D 歌啦



3 月13日,阿偉話同唔到我食飯,所以請我唱K,今次我要求去Green Box 唱,因為有好多 Jay 既歌,因為我而家好少去唱K既關係,果然超多Jay既歌,仲有好多國語歌唱潻,太正。是晚大契送左正野比我, 就係有Jay個樣既薯片, 香港買唔到架, 我好鐘意呀,多謝大契 !!



仲有稀客 “阿昌少” 到來,得知佢年尾結婚,在此祝福他!

嘉咸café食晚飯


1/3約左大細契,契姨,Uncle Ringo 去左嘉咸café食晚飯, 我地都唔係第一次去,所以今次叫左”紅酒燴牛尾”,都好好味,大契叫左個 “蕃石榴大蝦沙律”,味道好清新,我平時都唔食蕃石榴,但我食左好多。
是晚最正唔少得美味的甜品 ~ 特濃朱古力蛋糕,好濃既朱古力味,又唔太甜,勁正。
凱撒沙律