2009年9月25日星期五

家有過動兒

呢排都好唔得閒, 因為 Heaton 小一開學後, 功課都好多, 連我平時最鐘意整餅都暫時閣置。
我其實一直都覺得由細到大, Heaton 都是坐唔定, 不太聽指示, 某程度可能家人過份溺愛, 無乜宗指, 導致佢比一般細路難攪, 所有人包括老師, 朋友都覺得佢活潑好動, 其實是百厭坐唔定, 學習上無乜大問題, 基於幼稚園時我地都唔太緊張佢的功課。不過K3 時老師都有建議我地去做一做評估, 因為覺得佢好衝動, 亦刻意安排比較乖的小朋友坐在其側邊.....我地都不以為意, 因為好多朋友都安慰我說, 男仔係咁架啦, 慢慢教啦咁, 未必係d 乜野事。

不過直至上左到小一, 我地就發現要正視呢個問題..因為返左幾日學老師就打比我, 話佢上堂好唔專心, 好衝動, 無法聽指示...等, 亦同K3 老師一樣, 建議我地帶佢去做評估, 因為咁樣話唔聽, 都非常影響佢既學習, 此時, 我感到好大既壓力, 因為Heaton 無論在家在校都是不太聽指示, 亦都是坐唔定, 其實都有需要正視呢個問題, 另一方面佢讀既係傳統的小學, 對學生的紀律要求亦好嚴格, 所以同爸爸商量後, 決定快快去做評估。
以下好多謝花花, Stella, Jenny, ivybibi, Nessa 比左好多有用既資料我, 令我可以咁快處理呢件事。


做完評估, 醫生都豪不猶疑咁話我知Heaton 是 ADHD 【專注力不足/過度活躍症】

《專注力不足/過度活躍症》的成因
《專注力不足/過度活躍症》是一種神經生理性的異常情況,醫學界至今還未找出其成因,但相信跟腦部疾病、腦部化學傳遞或物質失去平衡,以及家族遺傳等因素有關。
怎樣可以知道孩子是否患有《專注力不足/過度活躍症》? 《專注力不足/過度活躍症》主要有三大徵狀:
專注力失調:
與同齡兒童相比,AD/HD兒童經常無法注意細節、容易因粗心大意而犯錯、在做功課或進行遊戲時難於維持專注力、無法留心聆聽別人與他說話、做事缺乏條理、不能完成指定工作,又或容易受外界干擾而使注意力分散等。例如某些AD/HD兒童在測驗時,做一、兩條題目後已不能集中精神,或會在玩筆、或常大意出錯(不應錯的都可能會出錯!)。而某些AD/HD兒童在做功課時,完成速度會比較慢,例如正常兒童用1 個多小時已可完成所有功課,但AD/HD兒童可能需要4-5小時才能完成! 所以AD/HD兒童會因未能完成而經常欠交功課,就算能完成,他們或會因忘記帶功課而不能遞交,甚至帶了功課回校也忘記交給老師。所以他們的成績會比較差。
活動量過高:
孩子在幼兒期已經比同齡兒童活動量高,AD/HD兒童一般都無法安靜下來,不少家長以為這些乃屬正常,所以一般都不會特別處理;當孩子入讀小學後,校規及其他環境限制會相對較嚴謹,兒童的ADHD徵狀便較容易被察覺,例如兒童會經常不停扭動身體、亂跑亂爬、無法安靜地參與活動,以及經常表現出精力旺盛等問題。
自制能力弱:
ADHD兒童會經常騷擾別人,他們的自制能力明顯低於同齡兒童,例如在答問題時,兒童會經常搶著說出答案、打斷別人談話,或於排隊時經常插隊或在輪候時騷擾他人。


以上既野, Heaton 其實都中左9成, 做評估時, Heaton 亦表現得非常無耐性, 甚至亂做....

醫生建議我地都要藥物+ 行為治療, 呢個亦都是最有效的方法, 雖然無得根治, 但有得控制總好過無得控制, 慶幸既係佢無其他經常陪伴 ADHD 一齊出現的障礙, 醫生仲話佢好醒添, 黎緊將會是長期的抗戰。

2009年9月1日星期二

小富豪點心班 ~ 蓮蓉曲奇 ~~

Heaton 參加左 Regal Hotel 的小富豪會, join埋呢個點心製作班, 今日做既係 蓮蓉曲奇 ~~ 係咪覺得好奇怪 ? 因為師傅係米豬蓮中廚, 所以整曲奇都帶點中國色彩, 加蓮蓉做餡 ~~
師傅每人派左一d 已經搓好的曲奇同埋蓮蓉餡, 比大家任意發揮 ~~ 你睇 Heaton 幾專心 ~~

我都有幫手整架 ~ 我整左右上面果隻豬 同下面隻貓, Heaton 都整左一隻豬同烏龜, 但唔知點解烏龜d手腳唔齊....
出爐啦 ~~ 都係豬仔最得意 ~
是日製成品 ~ 想睇多d 相請去 Facebook ~