2010年3月30日星期二

最近聽乜? Bossa nova 篇 ~


下個星期買左飛去睇小野麗莎既 live, Lisa 較早前去了台北開演唱會, 今次是她踏上亞洲之旅的另一個開演唱會的地點, 上次香港藝術節錯過了她的演出, 今次一定要去睇啦 !!!

她亦出左新碟, 新大碟 "ASIA"正是翻唱多首亞洲地區的經典名曲, 包括為人所熟悉的" 何日君再來", "夜來香", "梭羅河畔"等, 她更以原裝的語言演釋, 雖然口音不是太正, 但另有一翻味道 !

另外重買多一隻碟, 是她於 07 年推出的大碟 "The Music of Antonio Carlos Jobim IPANEMA", 之前都想買好耐, 不過不是間間唱片店都有入呢隻貨, 好在都比我找到 !!

碟內當然翻唱多首 Antonio Carlos Jobim 多首經典名曲, 如 Girl from Ipanema, Samba de Uma Nota So 等...其中 "A Correnteza" 真是很正 !! 超好聽的 !!

當然另一推介就是她於 07 推出的 DVD "Tribute to Antonio Carlos Jobim", 就能夠睇到佢現場演釋呢堆咁精彩的作品 !

期待她的演唱會 !!

2010年3月29日星期一

【草莓白朱古慕斯】 Strawberry white chocolate mousses

今次整呢個 cake都是跟 【幸福甜蜜の蛋糕點心DIY】裡面一個好靚既蛋糕,不過食譜就改良左, 之後會後補架啦 ~
上面果層是草莓果凍, 酸酸地, 同白朱古力 mousses 很對味 ~
因為個餅削左少少, 唯有用其他野黎遮醜啦 ~~~
原先個餅係咁既 ~~
今次是三月份壽星飯局, 我地去左東寶, 掛住吃無影相, 因為大好味啦 ~~ 多謝大家 !!

【食譜】
手指餅海綿蛋糕 :

材料 :
蛋白 45g
砂糖 15g
材料 A : 雞蛋 半個, 蛋黃 半個, 杏仁粉 18g, 砂糖 18g
麵粉 20g
糖粉 少許 (我沒有使用)

草莓泥

材料 :
草莓 75g
材料 B : 冷凍木莓 (我使用了 Raspberry) 15g, 砂糖20g, 水 9g, 玉米粉 3g,
魚膠片 : 3g
水 : 3cc

白朱古力慕斯

砂糖 40g
水14g
全蛋37g
蛋黃 45g
白朱古力 107g
魚膠片 4g (浸軟助溶)
已打起淡忌廉 190g

造法 :

1. 先預早一天做草莓果凍, 將草莓一粒切成3 ~4片的薄片, 然後和 B 材料一起放入鍋內煮2分鐘, 最後放入已助溶的魚膠片。
2. 在1個 12cm 的慕斯圈上鋪上保鮮紙, 並將煮好的果凍倒入模中, 放入雪櫃。

3. 凝固後將果凍的底作為面, 放在 15cm 的慕斯圈內(當然也要鋪好保鮮紙)。

4. 手指餅蛋糕, 先將材料A拌勻, 另外將蛋白和糖打起。

5. 將打起其中一半的蛋白加入A 料, 最後加入麵粉和 另一半蛋白, 用唧袋唧成兩個一大(15cm)一小 (12cm) 的圓型底座

6. 焗爐預熱 170度, 焗15分鐘。

7. 白朱古力慕絲, 先將砂糖和水煮至121度, 蛋和蛋黃打至杰身。

8. 將煮好的糖水撞入打起之蛋內, 成為沙巴翁。

9. 白朱古力坐溶, 加入"8", 再加入魚膠溶液。

10. 分兩次加入打起之淡忌廉。

組合 : 草莓果凍 --> 白朱古力慕斯 --> 手指餅蛋糕(12cm) --> 草莓--> 白朱古力慕斯 -->手指餅蛋糕 --> 一起放入雪櫃直至慕斯凝固, 倒轉脫模即成。

2010年3月15日星期一

覆盆子朱古力慕斯蛋糕 【Cacao aux framboises】

今次encore 呢個覆盆子朱古力慕斯蛋糕, 因為阿花千金話好靚, 想試下, 於是我就再整, 不過今次整腰果花型 ~

上次整既時候朱古力 mousses 太硬, 想話改良朱古力 mousses, 點知今次仲硬 !!! 甩模時又唔靚, 激死 ~~~ 不過因為時間的關係, 無機會再做啦! 唯有頂硬上, 花千金, 呢度真係唔好意思啦 ~~ 下次再整好味既 cake 比你 ~~

花花準備左非常 colourful 的 happy birthday candles ~ 為個 cake 增添不少色彩 ~~

Anyway ~ 多謝花花餐飯 & 咁你累都要出黎同我慶祝 !!! Thanks !!!

2010年3月12日星期五

【檸檬批】Lemon Pie




同事David 生日 ~ 因為方便的關係, 想整d 無咁複雜而我又未整過既野, 就是檸檬批 ~ 用左阿仔契媽提供的 recipe , 同事話吃落有d 酸, 我就覺得開頭第一啖就好酸, 之後都 OK , 可能檸檬汁份量要再調較下會好d ~


不過好在夠酸, 所以唔漏 :p