2011年10月30日星期日

彩繪芒果忌廉卷蛋

阿仔生日要求我整多個蛋糕帶返托管,於是整左呢個卷蛋! 今次第一次整彩繪蛋糕, 都ok 喎 !

Spongebo Mango Cream Cake 【海綿寶寶芒果忌廉蛋糕】


第一次做唧cream蛋糕,是因為阿仔生日,呢個是BAPE version Spongebob,雖然不是太像,但我覺得好OK呀!



【青蛙曲奇】 Frog Cookies


同事給了一個動物造型曲奇的食譜給我, 於是同阿仔契媽一同做了這個青蛙曲奇, 又幾得意喎, 不過甜左d , 下次整可落返少d糖。

2011年10月6日星期四

3D 立體鋼琴造型蛋糕 《3D Piano Cake》

今次是代公司 Boss 去學蛋糕班, 所以原先對呢樣蛋糕興趣不大, 但都想知點整個 Piano 出黎, 於是用左 working hours 黎學 ! 感覺好正 !
首先焗一個海綿蛋糕, 用焗盤就可以了 。
跟住栽出兩個三角鋼琴的型狀兩片。
在第一層塗上忌廉和放上生果。
生果有芒果, 奇異果和士多啤梨, 不要切太細粒以免出水。
舖生果時留返琴鍵位不要放生果。
將另一塊蛋糕切開琴鍵位位置, 造成一高一低, 再舖一層薄薄的忌廉。
用之前預備好的朱古力膠作鋼琴的圍邊。
切開朱古力膠數片將鋼琴圍住, 上面再鋪一層生果。
這是老師的製成品 !
這是我的製成品 ! 上面鋼琴蓋和鋼鍵分別用黑朱古力和白朱古力繪成 ~

香橙朱古力慕斯蛋糕 《Orange Chocolate Mousses Cake》



大契生日整左呢個蛋糕佢嘆, 我自已好滿意, 個橙味同朱古力好夾, 正 !!!