2007年8月26日星期日

有人請唱k


多謝阿偉!!! 真係高興,可惜個鼻唔生性,唱唔到歌乜濟 .... 呢張係失敗左果張自拍。


不過好多歌都唔識唱,但"姐卵"d歌又唔夠新,唱黎唱去都係果其幾首, 都唔知幾時先有多d 佢既歌。




呢張就ok啦,但有D紅眼 ~~

5 則留言:

  1. 哈!bu翁卡癡~ 難得咁開心,又加上係大家都鐘意既k 溝飛,既食得飽,又有得玩!原先諗住既打邊爐,都可以一次過享用哂。最可惜係大家都趕住走,唔係唱通頂都唔會比人趕~ k 溝飛真係香港十大發明之首!

    回覆刪除
  2. 你把好sexy呀!..無論"姐卵"新歌or舊歌你都係唱到入晒神啦~~我好很定你係"姐卵"super粉絲, 因為阿偉講左"姐卵"抄歌你立即"碌大眼"然後提高8度聲線講出"冇可能"個刻我地笑死左..哈哈, 下次再同你去Taiwan唱咁就最update啦!

    唔該你快d摸熟部新手機, 其實你話果張失敗照都OK..起碼4個人頭都出晒o黎!哈哈

    回覆刪除
  3. connie~ 妳搞錯啦!阿皮既反應唔係咁,當阿妹唱緊容祖兒既愛一個上一課時,對話內容係~
    皮:呢首歌係咪改編舊歌?咁熟既
    偉:新歌黎!幾個月前之麻
    皮:周杰倫都有首咁既歌,係咪炒人架…
    偉:周杰倫炒人!?
    皮:佢炒周杰倫呀!!(高八度)
    內容大約係咁啦~

    回覆刪除
  4. 哈哈..其實真係要多謝阿偉請我地去K先可以見到阿皮呢個SUPER"姐卵"粉絲O既攪笑反應,救命呀..真係笑爆左我地個咀呀!你快D醫番好個鼻啦,我地再去過K =) 係bor,果晚我地話過下次一齊去台灣唱K架bor..到時睇怕似"姐卵"演唱會多過我地去唱K呀..哈哈..!!
    其實,我覺得果張失敗照好正wor,睇下我地D笑容幾咁燦爛 ~.^

    回覆刪除
  5. 阿偉..你係得o既整段對話你完全記得晒..勁呀!!

    回覆刪除