2007年9月7日星期五

好鬼忙....

我已經連續番朝九晚九幾日啦, 今晚仲要放23:00, 都完全未做過今日既野, 你地話點萛好? 仲要有人比說話你聽, 真係想死, 講老實話, 野就一定要做, 但仲要比人話, 個心真係好唔順, 究竟之前既決定係咪錯左??
新人應該都唔會做得長, 皆因大家都話佢怪, 但珍妮叫我決定, 我都唔知應該叫佢地請過個定係睇定D先, 我又唔知佢點諗, 不過睇個勢, 新同事都應該唔係咁enjoy 呢個job, 因為真係好厭惡下, 同埋2個人都係做唔晒D野, 我又好相快d甩身, 如果要等佢再請個人番黎, 又好難擔保一定好.

如果明天再比人話, 我就會慢慢dump, 橫豎都係, 做又話, 唔做又話... 唉, 受多人幾分錢財, 好似你命咁....
舒發完畢.

4 則留言:

  1. 契仔媽, 我都同你講o左好多次唔好做到咁夜, 要比佢地知道workload係好大唔夠人用先得嗎! 你睇o下而家晚晚OT一日比一日夜工作一樣做唔晒又要比人話..你話何苦呢!! 工作好多時都唔係可以即日完成啦...自己係工作時間係認真工作冇偷懶咪已經完成你個任務, OT好多人都會開但唔可以好似而家咁樣,D人比說話你聽你咪叫佢落場試下做兩日lor, 話知佢死啦!公司又做, 返到屋企又有家務做, 又要睇下個仔...你邊有咁多時間, 你要顧下身體好wor, 日日咁夜走(豬囉)會好掛住你o架(媽咪)

    我而家嚴重警告你唔好再做到咁夜, 你要搵晚出o黎同我食飯, 7點就要見到你..大家傾下計舒緩下啦...契媽請你又點話呀!!! 你好快快Call 我

    回覆刪除
  2. 既然覺得條友唔掂,你又覺得佢唔太enjoy呢份工,咁不如out左佢啦...無謂o徙大家時間,又幫唔到手反而要做到咁夜..!!媽媽,唔需要咁搏架,要比佢地知根本唔夠人用先得架嘛,佢地嘈嘈嘈,叫佢地接觸下d麻煩友再講野啦..!你自己都要休息下架,唔好成日OT咁夜...要陪豬囉...要陪我地架嘛...媽媽, SMILE!!

    回覆刪除
  3. 炒佢啦!同埋一齊做野唔夾好辛苦

    回覆刪除
  4. 嘩﹗我都feel到你唔多妥架喇﹗我好明白你嘅感受,我都認為唔好等,個人唔掂就丁﹗但如果你都係想try一try嘅,你試吓係咁俾嘢佢做先喇,再唔係就叫佢聽call,你唔聽﹗等佢辛苦幾日,反正你係咪都要跟佢手尾架喇﹗你可以揾我喎,只要你時間啱﹗家吓近吖﹗唔好迫得自己咁緊喇﹗d人好賤架,見你一向有責任感就會係咁當應份嘅,求其過得自己,咪鬼理d傻人講嘅嘢,就當佢無知﹗ot一個鐘經己好過份,仲要日日咁,叫佢食自己喇﹗我話嘅﹗

    回覆刪除