2008年1月14日星期一

姐卵 World Tour 2007

終於等到啦 !! 足足等左3年,我偶像終於來港開演唱會啦,就講翻11月得知呢個消息,都問朋友借信用卡預購,但當我打通個電話時,已經無晒$480 門券,唯有問下有無人羅到飛或者等公開發售。

到左公開發售果日,都非常驚險,話說果朝早Sharie 打SMS 比我聽到收音機話當日公開發售,我即刻唔知點算,於是問佢借張信用卡打電話去URBTIX 電話訂飛啦,點知打好耐都唔通,都係lunch 落太古買飛算啦,一到lunch 飛的落太古通利,好彩得幾個人排隊,應該仲有飛賣,我偷聽到前後都係買Jay concert, 仲諗住同期仲有劉華concert, 應該都好多人買,但比我想像中少。

差唔多輪都我果陣 ~ Shit !!! "不接受EPS購買門券",我又帶唔夠錢,又無credit card, 諗緊唔知點算好,過左13:00 開始多人排隊,唔可能重新排過,於是打比在附近返工的Samuel , 但搵唔到佢,於是又打比ah wing, 但時間已經唔容許我再等,於是硬著頭皮叫後面個女仔幫我睇住個位,我以9秒9速度走返落地鐵度襟機,Samuel 打比我話去左西灣河食飯,但我已經襟緊錢,我再用9秒9跑返去通利,岩岩輪到我後面果個女仔,真係唔該晒佢,如果唔係佢幫我霸位,我買唔到等左3年既姐卵concert !!!!

最後我只買到$480 最後一行~~ 20 行,其他都已經內部應購晒,係呢到都要多謝Sharon 同買Danny , 無你地既幫忙我無可能買到另一場第一行既飛 !!!!! 真係唔該晒你地 !!!!!!

好期待終於等到果日,我分別睇12月7日 $480 (第一行),同埋 12月9日 $480 (第二十行)

12月7日係第三場,當日家賓係許志安,唱左睛天,都幾好聽,最正當然係自彈鋼琴自唱部份,同埋真係超近的關係,好後悔無帶相機,最遺憾係無唱到青花瓷,心雨等,男拳媽媽唱得太耐,搞到好多人去toilet, 同埋我鐘意以前果隊男拳媽媽多D, 而家好idol feel, 唔知做乜。

12月9日係第五場,原先係尾場,但後來加左兩將場變左唔係尾場,嘉賓係柯有綸,更加唔知有乜歌,當日最正係唱左籍口,自彈自唱"蒲公英的約定"實在大正 !!!!!! piano solo 太好聽 !!!!
另外仲有accoutic 版既霍元甲 同埋雙截棍,十分正及完全變左第二首歌,真係好勁 !

其實真係想睇晒咁多場,但經濟不能負擔,亦實在費事比人話我太癲既關係,睇兩場都好滿足,期待下次再黎香港開演唱會同埋佢套"功夫灌藍 !!

沒有留言:

發佈留言