2008年3月25日星期二

陶喆123木頭人世界巡迴演唱會2008


22/3 買左飛睇陶喆演唱會, 今次係同阿詩去睇, 亦係第一次睇佢既live, 之前我淨係睇過佢既 live DVD, 知道佢現場都好唱得, 我一向都有買佢既碟, 所以我買左最平果隻 $150飛.
今次個舞台係3面台, 我地都屬於 ”山頂既朋友”, 但對正舞台所以都睇得清楚, 但唯一唔好就係當但大 mon 播緊 video 果陣可以睇大 mon, 但無野播果陣黑晒無野睇, 又唔映下隊 band, 對於我地山頂既朋友跟本唔知個 artrist做緊乜, 雖然佢把聲好ok, 但唔夠互動, 佢有一 part係唱歐西懷舊金曲, 我知道有d本地人並唔受落, 有d人悶到訓著左添, …
是晚演唱會並沒有嘉賓, 主要由 Band中唱和音成員包辦, 其中一女和音仲百般武藝, 樣樣樂器都識, 包括 Trumpet, 小提琴, 結他等, 仲唱得, Band中包括來自各地既人士如星加坡, 馬來西亞, 美國, 台灣同香港, 陶喆唱左好多首經典歌曲, 但多數從新編曲, 唔聽到唱出聲果刻都唔知唱邊隻歌, 所以好多人會有悶既感覺, 因為好似未聽過首歌咁, 好彩” 普通朋友” 用番原裝 acoustic木結他版, 所以好好聽, 仲有佢果位外藉結他手 “ Jimmy Wilson” , 有睇佢演唱會既觀眾都識得佢 !
仲有度好好笑就係David請台上一名觀眾陪佢上台唱”流沙”, 點知請左個日藉美女, 識少少國語及廣東話, 但我諗佢英文唔係咁得, 因為後尾 David問佢” 你叫什麼名字?” 她沒有反應, 再用英文問” What’s you name ?” 果個女仔用普通話講 “我很高興!” David回應一句 “ I know this is not your real name….”勁搞笑 !
總括黎講都幾好睇, 但係緊係無 Jay咁好睇啦, 氣氛都好唔同, 不過下次再開我都會睇既 ~

1 則留言:

  1. 我覺得今次好睇D,而且你形容好似 80's 果D燈光效果真係好鬼正,我會繼續捧場,到時揾埋你 ^o*

    回覆刪除