2010年4月25日星期日

【乳香舒芙蕾乳酪蛋糕】~ Milky Souffle Cheese Cake ~ 附食譜



這個蛋糕是為今個月生日壽星而整既 ~ 又簡單又好味 ~~



重點是今次用新焗爐整, 效果都不錯, 這但 milky soufflé cheese cake , 比一般 cheese cake 輕身同有奶香味, 因為是加忌廉和蛋白。



壽星 Ringo

壽星 Sharie
bear bear 熊既 cheese, 超可愛 ~~

壽星切餅 ~~



因為呢個 cheese cake 真係幾好味, 再加上食材是一次過用完唔會浪費, 附上食譜比大家參考 ~ (食譜來自【我愛乳酪蛋糕】)

材料 :
忌廉芝士 250g
砂糖 60g
蛋黃 2隻
淡忌廉 200ml
檸檬汁 1茶匙
脫脂奶粉 3湯匙
栗粉 3湯匙
裝飾糖霜少量
蛋白霜 :
蛋白5個
砂糖 30g


事前預備 :
1. 先將忌廉芝士放軟
2, 蛋黃從冰霜取出
3. 蛋糕模先塗上浴牛油 (請用甩底模)
4. 用三層錫紙包好蛋糕模, 防止入水
5. 焗爐預熱 160度

做法 :
1. 將忌廉芝士和糖打起, 攪至軟滑, 分兩次加入蛋黃 (一次落一隻), 再用攪拌機打勻。
2. 將淡忌廉分數次加入 (1) 拌勻, 再加人檸檬汁攪勻。接著加入薛過的栗粉和奶粉, 攪至沒有粒粒, 最後將所有材料過篩一次。
3. 打起蛋白霜 (蛋白加糖) 至八成企身, 將蛋白霜分3次加入 (2) 拌勻, 倒進蛋糕模, 並在烤盤上放上熱水, 以 160度焗 45 ~ 50分鐘。 (若途中乾水請再加水)
4. 出爐冷卻後放入雪櫃3小時以上才脫模, 最後灑上糖霜即成 ~

2010年4月20日星期二

【就想賴著妳】 ~ 會令妳中毒啊 ~

很久沒有煲劇了, 最近買了兩套台劇, 一套是【就想賴著妳】同 【海派甜心】, 不過以卡士來看, 我先看【就】,因為Jerry 跟Ella 的配搭, 我兩個都喜歡 !

Jerry 喜歡很久了, 自【流星花園】開始, 當年幾乎人人都愛, 包括媽媽, 哥哥, 朋友, 同事…. 這劇簡直是經典 !!

相隔10年, 熱情減卻, 因為其實他作品不多, 之後都有買到【籃球火】, 但未曾開封, 可能是女主角的關係吧, 再加上另外有小豬同吳尊一起當男主角, 所以自然會遜色不少。

Ella 自【花樣少男少女】開始留意她, 爽朗的外型, 豪不嬌柔做作, 如果我是男的, 也會喜歡她啊 ! 所以 Jerry 跟 Ella 走在一起, 更加有衝動想看【就】劇啦 !

如我所料, 一看便中毒了耶 ! 因為除了男女主角, 配角都有睇頭呀! 故事都是一般的灰姑娘式的故事, 是老套了一點, 但認識我的人都知道, 我最不喜歡看悲情和患絕症那些劇種, 同期有【下一站‧幸福】, 也是有講到絕症的, 一點都不開心, 我還是喜歡看會令人心情愉快的劇集呀 !

劇中Jerry 飾演大律師項羽平, Ella 就是幫他打工的媬姆楊果…劇情不多說啦, 但 Jerry 的電眼跟道明寺得像, 吵架的時候也很像…從中找回了道明寺的回憶…最深刻是有一幕項律師(Jerry) 帶楊果 (Ella) 上山上開解她剛失戀的心情, 當中項律師問楊果 “有沒有看過【長假】”, 楊果完全不知是什麼來的, 也說木村都已經是爸爸囉….最後項律師問楊果有沒有看過【流星花園】楊果說 “有呀 ! 我看韓版耶 ! 具俊表超帥的 !”, 項律師一臉無耐的樣子超爆笑 ! 真是很喜歡這一幕呢 !

現在此劇在台灣仍在播放中, 所以我看的是大陸version, cut 了很多, 有時候看得不太明白, 所以現在追回台灣 version 才知道發生什麼事。
如有興趣看在網絡上 youtube 都能看到, 坊間買到的都應該是大陸 version. 有興趣可往以下網址 : http://sugoideas.com/drama-2010/down-with-love/

噢...大家都不知所措呢 !

終於接吻啦 !!
楊果這個造型只有台灣 version 才看到哦 ~

兩個就像哥兒們一樣 ~
哇 ~ 帥弊了耶 ~~


結婚照好襯啊 ~
這張也很自然呢, 好像是真的結婚照片
好溫馨啊 ~

2010年4月7日星期三

很藝術的 Easter Holiday ~


終於放完5日假期啦, 有d 空閒之餘, 想洗滌一下心靈, 我用左呢個假期睇左3套片, 1個 show !
Day I : 我買左飛睇呢套 "媽媽離家上班去/援交/後來", 睇呢套戲的第一個原因是其中 "援交"這套短片是老朋友做導演的, 當然要棒場一下。
其中最喜歡是 "媽媽離家上班去" , 劇中主角雖然是一名菲藉演員, 但出奇地自然, 故事講述菲傭離鄉別井到他鄉工作, 看著僱主兒女長大, 一點一滴, 但不曾看到自已親生兒子的成長之餘, 亦沒有一絲感情, 是有點兒悲涼, 但相信這類故事在現實是存在的。最感人的部份是小主人知道姐姐要退休回老家, 自拍手機照片後親手做了一個雪條棍相架送給工人姐姐, 工人姐姐感動之餘亦慨歎自已的兒子也從未這樣對待過自已, 這場面表達得很好, 相信若有子女的觀眾更能被打動。

至於 "援交" 一片, 講述兩個少女想去北海道旅行, 不惜出賣自已最寶貴的東西, 道盡時下年青人對價值觀的扭曲, 尾段有點煽情, 其實不想有這樣的結局, 應該比次機會吧...
最後 "後來" 這套短片, 故事有點兒老套, 有點睇返八十年代的電視劇, 手法粗糙, 演員亦表現生硬, 燈光剪接都有點兒怪, 不像電影, 但相信又不是導體刻意的安排。最奇怪尾段男主角向妻子說 "等你生完BB我地就離婚啦" 我相信呢句說話正常人是講唔出的....導演說他想拍一個女人的故事, 但不明白身為男性的他, 將男主角的心態拍得不尋常, 希望導演要吸收今次的經驗, 下次能有更好的作品啦。

Day II :
去華星冰室吃個早餐先 ~

早餐 ~ 熱奶茶 ~ 真係好好飲 ~~
過到去尖沙咀碼頭約左 Ms Yellow 睇 HKIFF 第二套片 "殺慾魔警"

故事背景是50 ~60's 美國一小鎮發生的故事, 有一個性變態的警察, 但不明戲中個個女性都咁鐘意男主角, 最令人不安的是男主角把聲聽得好辛苦, 唔知佢喉嚨是否有事, 把聲調高8度, 不過 Ms yellow 話佢其他戲唔係咁。其實呢套戲都是普普通通啦, 無乜特別, 好多位都估到, 變態場面又唔係好夠變態...但散場都有人拍手掌....奇怪。
睇完戲去左大排檔食野 ~
炸雞翼同豬扒好好味喎 ! 多謝 Ms Yellow 推介 ~
就是呢間華香園 ~

是晚於同一地點睇 Ono Lisa , 因相隔數個鐘唔知去邊, 唯有回家 hea 下先 ~
上次錯過左 Art Festival, 今次就一於要睇呀, 今次是小野麗莎第二次黎香港表演。
好多日本人黎睇, 亦比我想像中多香港人喎, 會場門外好多人都買緊佢d 碟, 唔明點解唔一早買定先入黎聽 ?
後悔買左最平的飛, 雖然座位離舞台不太遠, 但是睇背面, 下次都是不要吝嗇啦。 另外覺得好睇的是小野唱了很多 Antonio Carlos Jobim 的歌, 可惜是無唱到 Desifinado ...最後 Encore 時段唱了 "What a wonderful World", 小野說是從未曾灌錄在唱片的, 實在是十分精彩, 最後以 "何日君再來" 作結, 下次小野再黎香港, 我一定要買貴飛 !!!!
Day III :
最後一日假期, 睇埋今次電影節最想睇的一套戲 "影子滅殺令", 睇呢套戲全因為波蘭斯基同伊雲麥葵格, 套戲果然不同凡響, 除了男主角有大量戲份之外, 導演駛出佢的絕招, 劇情緊張又不失帶點兒幽默, 實在是正 ! 不過不知是否原著的問題, 唔明白點解男主角咁坦白, 對於自已查到的重要線索都一一向當時人告知, 一點兒都不怕比人買兇 (像前槍手一樣), 我想這是呢部戲唯一的缺點。

Photo taken by Yashica

2010年4月1日星期四

新玩具 ~ Yashica F521

其實呢部DC是一部極之low-tech, 可以說是玩具數碼相機, 不過佢既外型好Lomo feel, 但其實是拍不到 Lomo 的效果, 特別之處是有幾款 filter, 黑白, 復古, 紅, 藍, 綠, 負片, 暖化、高反差及日落, 唔駛自已執相。另外此機是用3粒3A電, 可用 SD / SDHC插卡 (最大8GB)卡, 有得拍 video, 幾百蚊貨仔, 算係咁啦, 不過就無Lomo菲林機果種黑角較果, 有網友黎改裝後如同 Lomo, 攪到我心思思想整添 ~ 黑白加晃動效果
藍色濾鏡
綠色濾鏡
紅色濾鏡

另外有關改裝方法可參考以下連結
http://hk.myblog.yahoo.com/color-world/article?mid=1477