2007年8月19日星期日

大契生日

8月18日係亞仔大契生日,我地先同佢去左Ocean Park 玩 ,(其實係陪我亞仔玩),跟住去左蟹增盞食飯 ~ 今次我地第二次黎食,但我地都覺得好好味 ,尤其我最鍾意"椒鹽豆腐",真係滑到爆 ~ 亞仔食果陣無出過聲,即係好好味啦 !!!!



2 則留言:

  1. 個日好開心呀~~邊個陪邊個有乜所為,見到你個仔開心我地咪開心lor, 況且你唔講我都唔知生日去Ocean Park 玩原來唔使錢,喜上加喜,你地一家就買左全年飛喇~咁你地係咪應該送一張比我可以大家一齊去玩先,哈哈!!

    (蟹增盞)果然好介紹真係好好味呀! 蟹就唔使講啦~黃金蝦超好味呀,豆腐,雞,~~總括係樣樣都好味啦! 多謝晒你地請我食呢餐"正"呀!

    回覆刪除
  2. 其實我都好想去,尤其係同契仔一齊,不過二百幾蚊去玩一陣,我又覺得好鬼唔抵o羅,所以最後都係冇參與。

    蟹增盞真係幾好味,我一定會再去,仲要帶家人同朋友去o添。

    No.1, 請你食飯o既同時,其實我地都一齊品嚐緊果D美食家o麻,所以唔需要多謝我地,你開心、大家開心,咁就真係啡哩骨啦。

    回覆刪除