2007年8月19日星期日

今日好眼訓


嚴重唔夠訓,今曰返工無乜心機,好彩唔多call,黎緊公司仲要有個大型promotion,好慘!究竟仲有幾耐先脫苦海:'(

4 則留言:

  1. 最衰都係我地啦,夜一夜都唔肯走呀,攪到你三點都冇得抖,唔好意思呀 =P 不過我真係好enjoy大夥兒o係你屋企hea,縱使只係傾o下偈、睇o下電視,總好過出去飲o野分開坐,好似各有各圈子咁,其實根本就傾唔到偈乜滯,唔~~如果我屋企有地方就好啦,可以招呼你地o黎玩o麻,如果......

    回覆刪除
  2. 真係唔好意思lor..契仔媽!我地顧住係咁頃計唔鬼記得你要返工, 大家咁熟下次提我地你要返工嗎~~多謝晒你同契仔爸招呼左我地成晚

    回覆刪除
  3. 其實都唔關你地事, 通常我星期日返工, 星期六都無咁早訓, 所以就算你地唔黎, 我都係咁夜訓, 講到尾我寧願你地黎我到坐好過去bar坐, 又要比錢人賺, 不過我果度就屈質d, 你地唔介意就得.

    回覆刪除
  4. 唔係o丫...我覺得你屋企一d都唔屈質bor,一班人坐埋一齊食下o野,飲下o野,吹下水又可以一齊睇下電視真係幾正架~.^ ...晤~~好enjoy呀!!!但真係多謝媽媽爸爸招呼左我地成晚...Thank you so much!!!

    回覆刪除