2007年9月2日星期日

新同事終於番工

上個week新同事終於番工,我無變得空閒,反而日日朝九晚九,做極都唔完,好鬼辛苦!!!!

但係個新同事可能做得太耐老電,已經係一名"油條",並不"Smart",我諗可塑性唔高,中途斷纜的機會好高。

珍妮已經比說話我聽話如果我覺得佢唔掂就唔好留佢,因為盞搞。 我覺得一個week 未係好睇到實況同埋辦事能力,可能仲未同我地熟,佢都唔係好出聲。

我已經好辛苦,如果叫佢走,又要再等另一個,我都唔知點決定好,你地話呢 ?

亞細契,你人面咁廣,你可能識佢播,因為佢係IOS果陣是LHK的。

4 則留言:

  1. 好,等我再打聽o下呢個人o既消息啦;我同意你所講o既o野,一兩個星期見唔到真將o既,你耐心D挨多陣啦,辛苦你啦 !!

    回覆刪除
  2. 契仔媽,我已問過幾名前同事,佢地對呢個中文名完全冇印象,其實你可否提供佢個英文名呢? 佢又會唔會可能係返夜o既呢,暫時都係未攞到料,真係唔好意思

    回覆刪除
  3. Sorry, 唔記得講, 英文名叫 Angela Chow
    你識唔識佢 ??

    回覆刪除
  4. 影佢張相睇睇呢~

    回覆刪除