2008年6月23日星期一

香蕉戚風蛋糕 ~ 附食譜


材料 :

蛋白5個

熟透香蕉 2 條

A 料 : 低粉135g, 泡打粉1/2茶匙, 梳打粉1/8茶匙, 鹽1/4茶匙

砂糖 : 80g

蛋黃4個水或牛奶: 125ml

沙律油 :60ml

可做一個8吋戚風
取自Tina 愛上做麵包 ~ http://www.wretch.cc/blog/starMom/2005892

做法 :

預熱焗爐170度

1. 香蕉用叉先壓成茸。
2. 蛋黃加奶及香蕉茸拌勻再加入沙律油,再將A料籂入拌勻。
3. 蛋白打發至起泡,再分3次加入砂糖,打發到企身。
4. 將1/3的蛋白霜加入(2)裏面,用膠刮拌勻後再將剩下的蛋白加入切底拌勻,入模。

拿起模dun兩下。入爐,焗30-45分鐘(如中圖覺得蛋糕面太焦,可蓋鍚紙)。

出爐後馬上倒扣。
份量比我想像中多, 因為我無8吋大模, 我用左一個5吋及4吋既戚風模同埋三個蛋糕仔模, 仲有一半料剩, 我無晒戚風模,唯有用一個長方形模再加一個6吋模先焗得晒, 所以如果下次再整要減半份量先得 ~味道方面我覺得唔夠蕉味, 可能我隻蕉唔太熟, 糖可以再加d, 口感都好鬆軟但中間都仲有d 濕濕地, 唔知點解, 要上網問下d 高手先得 ~ 今次都有80分啦 ~

5 則留言:

  1. 哦~點解個樣咁似臭豆腐既…

    回覆刪除
  2. 好味呀!! 下次一起再玩過! 契婆話整得好好味wor!媽媽繼續努力!!


    **阿偉....食左好味蛋糕唔讚, 重要話似臭豆腐, 你小心阿皮出逐客令...哈哈!!

    回覆刪除
  3. Connie > 妳搞錯啦!臭豆腐係一種好好味既食物。要做得個樣似一o的都唔容易,我係讚賞緊吳太有咁高超既造詣!哈哈!!

    回覆刪除
  4. 多謝咁多位 ~~~ 我都係第一次整戚風蛋糕, 多謝契婆嘗面..但有進步既空間...下次試楓糖 ~~

    回覆刪除
  5. 媽媽, 你整得真係好好味呀...雖然當晚食消夜已經食到好飽, 但見你整完呢個香蕉蛋糕都忍唔住食番兩件..好味呀=P 加油 ^^

    回覆刪除