2009年7月20日星期一

黑椒紅波芝士條 (附食譜)


因為烹飪班同學仔 (唔記得問你點稱呼...) 問我買左d 酥油成餅無用, 唔知點算好, 見議可以用黎焗芝士條, 不過原來之前無 post 到食譜, 而家加返 ~ 好好味, 好鬆脆架 ! 試下啦 !

黑椒紅波芝士條 (附食譜)
材 料 :
冇 鹽 牛 油 135g (溫室放暖)
豬 油 / 菜 油 / 酥油 45g
鹽 6g
紅 波 芝 士 68g (Edam Cheese)
牛 奶 150g
低 筋 粉 300g
黑 椒 醉 / Edam 芝士粉碎 少許

1. 牛 油 及 酥 油 用 打 蛋 器 切 底 打 發, 再 拌 入 鹽
2. 紅 波 芝 士 用 叉 壓 爛 再 加 入 牛 奶 坐 暖, 分 2 - 3 次 加 入 (1) 繼 續 打 發
3. 拌 入 低 粉, 用 膠 括 刀 拌 勻
4. 唧 出 自 己 喜 歡 形 狀 ( 我用1.2cm扁平有牙唧咀) , 黑 椒 碎 及 芝 士 粉 放 面 裝 飾
5. 預 熱 焗 爐 180 度, 用 160 度 焗 20-25 分 鐘 焗 至 金 黃 便 可

8 則留言:

  1. HALO~
    請問邊到買到紅 波 芝 士 Edam Cheese?

    回覆刪除
  2. 紅波芝士即是edam cheese 在大間的百佳有得買!

    回覆刪除
  3. thz,我係market place搵到:)

    回覆刪除
  4. hi你好, 請問

    豬 油 / 菜 油 / 酥油 45g

    呢個我可唔可以用屋企煮餸d油?
    如果可以咁我係咪都係用返45g???

    唔該晒!! ^^

    回覆刪除
  5. Dear 山青,

    如果無 豬 油 / 菜 油 / 酥油 , 可用牛油, 記住以上既油是固體黎既, 不是液體, 所以家用的煮食油是不可以的 。

    ahpei

    回覆刪除
  6. 哦~~唔該晒你呀... 咁我用180克牛油啦~~
    好期待呢個咸ge餅乾呀!我啱啱去左買紅波芝士啦~~~
    多謝你ge分享!! ^^

    回覆刪除
  7. 你好AR,路過見到呢個食譜好想試下整,但係我想問,芝士同牛奶需唔需要坐暖到混合呢?!

    回覆刪除