2009年7月21日星期二

最近聽乜...

其實上次都提過想買呢隻碟架啦, 不過今次大佬去開日本, 所以叫佢幫我買 !

呢個 AAA live 是桑田唱返咁多年黎既紅白經典名曲, 著左一半我都未出世或者未聽過, 不過都是超經典既, 好似有 "上を向いて歩こう" - 坂本九 , 寺尾聰的"紅寶石介子" (威利 - 好大個網) , Dream come ture - Love Love Love, Spiltz - ロビンソン, 松田聖子 - sweet memories (好聽過原唱好多), 中森明菜 1st single - 少女A , 仲有好比面我地中國人, 都唱返歐陽菲菲的 Love is over, 翁倩玉的 "魅せられて"同鄧麗君的"我只在乎你" 日文版, 都唱得好好聽呀~ 呢隻碟都好值得收藏 ~



另外近排買左星光三班冠軍的徐佳瑩首張個人大碟, 碟內兩首歌我最鐘意"一樣的月光" 同 "出口", 所以我買左呢隻碟啦, 支持一下原創歌手 ~

2 則留言:

  1. Lala隻CD我都喜歡0架!最喜歡係哼情歌及圓舞曲﹗很有才華的一個女生^^

    回覆刪除
  2. 是呀 ~ 我就是喜歡她的才華呢 !

    回覆刪除