2009年11月11日星期三

七天 ~ 盧廣仲


繁忙的十月過去, 餅仍然是無時間整, 買了新的小說無心機睇, 唯一期待的就是呢張 CD ! 廣仲的第二張大碟 ~ 七天, 當中已經聽過迷你播放器中的內容, 主打歌 Oh yeah ! 節湊爽快, 帶點 rock & roll, 好鐘意!! 聽聽下覺得同另一首歌d feel 好似, 就是Sambomaster 的 "世界はそれを愛と呼ぶんだぜ " , 不過 melody 當然完全唔同。大碟內其他歌曲如七天, Ino, 吉米寶貝..等, 廣仲都曾在演唱會唱過, 所以一點都不陌生, I no 同吉米寶貝是大岩壁同淵明EP 中未有歌詞的曲目。另外風雨同再見勾勾我都好鐘意 ~

大家記得買佢隻 CD , 唔好只聽 mp3, 因為我發覺質數真是差得遠.....



第一主打歌 ~ Oh Yeah ! 後面場景同 "100種生活" 一樣, 大家可以留意下, 我覺得拍得好好 !



第二主打歌 - "I no" 廣仲第一次穿長褲拍 MV, 請留意啊 ~



呢首就係我話似Oh yeah 個 feel 果首, 其實是日劇"電車男" 的 ending song.

沒有留言:

發佈留言