2009年11月30日星期一

Ball & Wing's 生日飯@ 龍門夜宴 【黑森林蛋糕】+【紅莓乳酪戚風蛋糕】

因為呢個月好多朋友生日, 適逢灣仔龍門大酒樓光榮結業, 就阿 ball & ah wing 生日, 我地就黎龍門吃龍門夜宴 ~ 因為當晚無餐牌, 只有叫套餐, 我地就叫左個套餐再加菜~
燒味併盤
八寶鴨
霸王雞
茄汁蝦
冬瓜茸羹
西蘭花帶子花姿片
大斑兩味
其實都唔平, 可能是因為就黎結業的原故, 不過我都拿走左訂位個牌要黎做紀念 ~ 跟住我地去左 Trafalgar 飲野, 我地去果度先切蛋糕 ~
ah wing 既紅莓乳酪戚風蛋糕
ah ball 既黑森林戚風蛋糕
壽星合照今次呢個蛋糕我我係首次徒手甩模, 好神奇之餘又幾好玩喎 ~

沒有留言:

發佈留言