2009年12月9日星期三

新模具+工具

聖誕將至, 早前行過 CitySuper, 已經有好多聖誕既整餅用具同埋飾物, 我見到就不其然想買啦, 除左 CitySuper 之外, 在中環既 Complete Deelite , 也是代理很多 Wilton的產品, 這家公司在美國很出名, 於1929年創立於美國芝加哥, 為一所專業的裝飾蛋糕的學校, 在Complete deelite 定期都有蛋糕班教你點樣 decorate 個蛋糕, 佢地當然是教你用 butter cream 同 fondant, 是一d好肥同好甜既野, 不過就可以整出多款的蛋糕裝飾, 尤其是3D 蛋糕, 因 fondant 能塑做唔同的形狀。除賣整蛋糕用品外, 佢地仲有大塊棒棒曲奇同埋 cupcakes 賣, 我見都有人專程上門買 cupcakes, 買用品的人反而比較少, 可能是價錢問題吧 ~ 原先見到呢個巨型cupcake 蛋糕模好想買, 但見到實物時, 呢個模叫做 giant cupcake, 真係好大, 我個焗爐應該放唔落, 價錢盛惠$380...即時打退堂鼓 !

買左本書, 是cake decorating的基本做法, 有介紹 butter cream, icing 的 recipe, 唧咀的介紹等。

大塊曲奇棒棒 ~

切蛋糕器, 以後切餅唔會歪啦 !
玫瑰花較剪

朱古力裝飾膠模

朱古力撻型膠模

聖誕曲奇模
聖誕印模
糖霜曲奇材料 ~ 12色色膏 + 蛋白霜
大出血....

6 則留言:

  1. 真係好齊全咁噃,工欲善其事,必先利其器,期待你o既作品

    回覆刪除
  2. 請問有無人有興趣同我一起學 cake decorationg course ??

    回覆刪除
  3. 咁多模具,見到都好吸引呀....

    回覆刪除
  4. 糖霜曲奇材料 ~ 12色色膏 + 蛋白霜呢套工具本來我都想買, 但都係去上完堂先買上la...你知..我o地上個course好貴呀!! save money !!!

    回覆刪除
  5. 什麼是"大塊曲奇棒棒"? 食得架? or 用?

    回覆刪除
  6. 就是好像波板糖但是變做曲奇餅  ~

    回覆刪除