2009年12月29日星期二

【糖霜曲奇】+ 【蘋果卷】

今年 Chrismas 我地去左 uncle Samuel 屋企開 party, 順便同佢同埋 William 慶祝生日 ~
契媽整左朱古力慘餅 ~~ (相片由 Ringo 提供)

壽星要求, 我整左 Apple Stredul, 不過甜左少少 ....


上面整左有聖誕氣氛的糖霜, 不過翻熱後唔見左 !!!

整左兩個, 不過太多野食, 都是食剩一個 !
另外整左糖霜曲奇送比大家做聖誕禮物

我用左薑餅既食譜, 但無落薑粉

我整左好多款呀, 最受歡迎是雪花 ~ 多謝阿 Sharie 姐姐你舊年幫我買既模 ~ Thanks !!

3 則留言:

  1. 嘩..唔講都唔知原來D模係我幫你買架 :P
    BTW, D COOKIE好好食呀, THANKS..

    回覆刪除
  2. 是呀 ~ 是上次你在 Cake DIY 幫我買的 ~~
    多謝你話我d 餅好味 :p

    回覆刪除
  3. 請問可否分享糖霜曲奇的食譜呀?

    回覆刪除