2010年5月17日星期一

【芒果布丁】

呢期除左菠蘿之外, 呂宋芒都好靚, 近排又買左 【我愛xx】系列的書 - 【我愛杯子小甜點】, 呢本書除左教布丁, 還有果凍, 慕斯...都是一杯杯的, 賣相整得好靚, 令我又想整下呢個芒果布丁 ~~

今次這個布丁是沒有果肉的, 所以阿仔不停投訴, 其實果肉是可以放的, 不過這個布丁的質地不是太實, 加了果肉可能會怪怪的, 但可自行加多點魚膠片也可以 ~~阿仔有份幫我過篩, 所以要求與製成品影張相 ~~
就是這本新書啦 ~ 阿仔話下次要試左上角果款 ~
這是書中製成品的模樣

3 則留言:

  1. 果然快手呀!! 我預留個位先, 下次果款預埋我..唔該!!

    多d整下呢d布甸又可以親子活動唔錯..阿仔見到係芒果已經開心晒啦!

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意【我愛xx】系列既書。很好既基礎書 =)

    回覆刪除
  3. 我也好喜歡 【我愛xx】 系列的書 ~

    回覆刪除