2011年5月16日星期一

簡易芒果拿破侖

就是這個手掌般大的拿破侖 ! 材料好簡單 :

材料:芒果,酥皮,吉士,做法:酥皮上放上吉士,再加上酥皮,加芒果在上面即成。

有日見到 Couponana 有個團購優惠, 就是 “$150跟8度海逸酒店行政總廚學整西式甜品(原價$300)”, 我同契媽揀左學芒果拿破侖, 但一去到, 見到檯面已經有兩塊焗好的酥皮和一個芒果, 就有d 失望, 因為估唔到酒店呢個行政總廚是叫人地去超級市場買現成酥皮做拿破侖 !! 仲要焗好埋比你, 得手掌咁大個既拿破侖, 如果真是整比人生日就真是失禮死人 ! 由於本人在節食中, 所以沒有試味, 據阿仔報告, 味道是 ok 的, 但早知我地兩個夾埋 $300 去 Tony Wong 度買 cake 好過啦 !

1 則留言:

  1. 唉! 真係徙鬼氣, 徙我地時間同金錢, 還要落漏料提佢先知, 我D吉士未煮好ma又係咁摧我地,真比佢地激死...算啦唔會有下次..就檔我地輕鬆下玩下啦!

    回覆刪除