2008年4月1日星期二

大發現


星期日我經過灣仔道, 見到開左間碟鋪, 係賣 DVD 的, 我開頭諗住佢得韓劇同台劇, 點知日劇同埋外國電影, 片集都有好多, 大部份都係$48一套, 三套$120, 都幾扺, 最正我見到有 Starwar Episode I ~ VI 全集都係 $100, 係DVD9, 二話不說買左三套日劇同埋一套 starwars, 豬囉猛叫我放低套 starwars因為佢話我地已經有仲買, 我話唔同架, 呢套係 DVD, 之前買果d係 VCD, 同埋$100 都值得收藏, 佢係得兩隻碟, 包裝都 ok, 下次我會買埋 Harry Porter + The lord of ring set , 都係 $100 , 日劇我就買左神探伽利略, 點與線同埋爸爸想睇返 Engine, 但要買就快, 呢d鋪頭通常唔開得耐.

3 則留言:

  1. 下次帶我去等我掃D韓劇同台劇比媽咪睇, 契仔果然醒目識得幫你地慳錢呀..哈哈!!
    我都想睇Engine 睇完借我睇下....

    回覆刪除
  2. 韓劇好多度都有, 呢度反而唔算平, 日劇唔係度度有, 188 商場要賣$100 ~ $150 一套, 仲要轉頭攞 !
    Engine 你要問爸爸, 因為係爸爸買的, 公主小妹你睇晒未 ?

    回覆刪除
  3. o丫~~豬囉D記性真係有一手喎...叻仔^^

    回覆刪除