2008年4月22日星期二

大出血.....

家人去日本旅行, 自已無份去唯有叫佢地幫我買野, 分別係三隻香港買唔到既DVD, 但由於日元高企, 帶動埋d碟都好貴....但係無法啦, 難得可以買到....
第一隻 : Bank Band 的 "ap bank fes'07"
呢隻DVD係 Bank Band 即係由 Mr Children 的主音 櫻井和壽 和著名音樂人 小林武史 ( 也是 Mr Children音樂監製) 所組成的樂隊, 樂隊的目的主要為 環保組織 " ap bank" 所籌款. ap bank 是由 櫻井和壽,小林武史,坂本龍一 3位著名音樂人出資所成立的非謀利組織, 主要是推廣使用天然能源 取代現在使用的各類人工能源( 如石油,媒發電), ap 二字 可解作 artist power 或 alternative power, 組織除主要提供低息借貸給有志研究天然能源的團體或人士, 同時會收集或提供一些環保的建議給政府參考. 除了CD 外, 自2005 每年都會舉行名為 ap bank fes 為期3日的演唱會, 2007年度的演唱會剛在 7月舉行, 每年的演出都會得到大批有名的歌星支持, 今次出席的artist 有Bank Band ,GAKU-MC, AI, KREVA, 絢香, 大貫妙子, KAN, 加藤登紀子, コブクロ, 絢香× コブクロ, 氷室京介, ウルフルズ, Mr.Children, 我即時睇左 , 但成3隻DVD, 所以唯有跳黎睇, 都已經覺得非常精彩, 尤其櫻井和壽/Bank Bank 唱斉藤和義名曲「歌うたいのバラッド」同埋玉置浩二首「MR.LONELY」實在太正, 亦係令我買呢隻碟既原因, 另外KAN唱經典名曲「愛は勝つ」(張學友首壯志驕陽) 同埋コブクロ唱「蕾」都非常正, 我搵日要全部睇晒先得, 因為仲有好多Documentary, 三隻碟我諗夾埋6粒鐘, 有排睇 ~
另外仲有2隻DVD, 等我睇左再講...

2 則留言:

  1. 姑姐果然幫你買到呀, 你既資料果然詳盡呀, 犀利....請問你買左幾多錢呀..hee hee

    回覆刪除