2008年4月3日星期四

終於比我買到 !


身為一個忠實 Fans , 一定要儲齊偶像既野, 但因為當時唔捨得, 所以一直無買 Jay 2004無與倫比live既CD +七里香大碟 MV DVD, 因本來已經買了live DVD, 就唔想再買相同既野, 但諗諗下無得就咁買七里香大碟MV DVD, 但想買既時候發現已經絕左版無再出, Yahoo Auction抄到 $280, 當我絕望之際諗住要買日本版, 點知比我見到佢出番 !!! 勁開心, 最後用左 $119有 HK records買左, 跟住又走左落 HMV, 又有, 不過要 $155, 但我都買左頭文字 DVD $69, 我唔知係咪最平, 但我見唔係度度有, 所以我買左。

另外功夫灌籃出左啦, 其實我無去戲院睇呢套戲係因為我無信心, 唔同 "不能說的秘密", 因為我見到 ah Sa我就唔係咁想睇, 懶係青春愛情勵志片, 所以我都係等出碟。
好彩無去戲院睇, 故事情節單薄, 又抄” 少林足球”, 但又唔好笑, Jay扮 cool好過扮戇居 , 觀眾對像似乎比內地人睇多, 總括黎講我覺得個製作特輯好睇過套戲, “黃金甲”都好過佢, 如果你唔係 Jay Fans, 可以唔駛睇。

沒有留言:

發佈留言