2008年7月7日星期一

Sze & Raymond's Birthday Dinner

上個星期六先係正日, 但要同家人慶祝, 唯有延遲一個星期, 我地去左蓮香樓食今次既生日飯 ~ 爸爸練住個鼻係因為阿契契手上既"榴蓮蛋糕", 當我地切開呢個蛋糕時, 全場食客都投以奇怪的目光望往我地...好彩有另一個大契又一力作" 士多啤利忌廉蛋糕" 作為掩飾...先無比人投訴。

我地有成17人出席, 分左兩圍檯 ~ 所以我地都各自叫野食 ~ 個軟殼蟹超好味呀 ~~~ 仲有小唐菜鍋餅都好好味 ~


呢個就係大契整比細契既榴蓮飄香蛋糕 ~~~~

大強都唔敢吃, 怕牙痛喎 ~~
大契另外整左個好靚既士多啤利蛋糕, 好靚呀, 超 Pro ~


入面仲好靚添呀 ~~~

沒有留言:

發佈留言