2008年7月30日星期三

我的新相機 ~ Canon G9


自從買左部Sony手機之後, 就一直影乜都用手機, n年前果部DC都無用, 因為質數比部手機還要差,顏色出得好奇怪, 所以我話唔會再買卡片 DC , 因為d相影得唔靚~ 單反機一來太貴 & 拿出街不方便, 又想相片質數好, 又懶, 諗左幾個月, 都係買Canon G9, 雖然係遲左d, 但都叫真係買左部想要既機 ~
去左好多間電器鋪, 最後 以 $3830 買, 包4G卡, 備用電, 腳架, 相機袋 (但我要買過, 因為放唔落的), 保護貼....

跟住我第二日即刻去海洋公園試機 ~ 效果滿意 ~ 但仲有好多野玩, 最正係有 Manual mode, 有單反機既感覺 ~ 正 !!

2 則留言:

  1. 我身邊好友個個都拎住部勁野相機, 但成日都係影左我D怪模樣出黎, 契仔媽雖然你之前係用普通D既相機, 但有幾張怪相都係出之你手, 我知你好開心買左部你心儀相機, 麻煩你高台貴手..幫我影番幾張好D既相...哈哈!!

    回覆刪除
  2. 其實我呢部都係傻瓜機黎者, 唔夠阿 ball & Ringo 果d咁勁, 我會影好d架啦 ~ hehe

    回覆刪除