2008年9月30日星期二

澳門一天遊



都未試過咁多人一齊去澳門, 我地一行11人一早出發啦, 仲早過返工 ~~


去到碼頭, samuel 發現d飛出左問題, 回程日期是第二日不是即日, 在碼頭擾攘左一陣但都唔比改飛, 我地唯有上左船之算....


到左 Macau, 我地諗緊好唔好賣比黃牛跟住自已買過張回程飛, 好彩佢地果邊肯換比我地, 今次真係有驚無險 ~


十點幾, 好多鋪頭都未開, 所以第一站我地去左"榮記" 食麵 ~ 但我地無人食麵, 叫左一碟"食送" 同埋豆漿 + 豆花, 碟"食送" 就一般啦, 個豆花仲係好好味, 但大強話飲杯豆漿好似飲奶咁, 覺得好怪, 梗係啦, 其實杯野唔係豆漿, 係"豆奶"至真 ~



食完榮記, 我地邊行邊影相, 行去大三巴, 影左幾張相, 但我地無上去, 之後去左帝鈞買左個胡椒餅食, 味道都ok, Jenny 就在潘榮記買左d 雞蛋薄片請我地食, 都幾好味 ~



跟住去左"盧家大屋", 由於是一間過百年既建築物, 所以我地一行咁多人, 個管理員都驚一次過咁多人上去會, 會"凜" 落黎, 我地係呢度係咁影相, 以前d屋真係整得好靚呀 ~~


去完大屋我地去左食去澳門必吃的"煲仔翅", 真係翅黎架 ~ 唔係假翅, 最平 $18 有交易, 真係抵, 但等左成個鐘有多, 但真係幾好味, 等咁耐都抵 ~~ 呢個係我地既午餐 ~
吃完翅我地去氹仔 ! 都係食野, 見大利來記既豬扒包超多人等, 期間我地去左"沙度娜"買"木糠布甸" 食, 但係無味既 ! 只有 cream 味, 我同大契都係覺得自已整既好味d, 佢仲要賣 $10 杯, 賺死佢....跟住去左另一間 "新好利咖啡餅店 " 我食左花生多, 佢地食左奶油豬, 好好味喎, 果度仲有燕窩蛋撻都好出名, 但我真係食唔落....



食完野原先諗住去遊覽下附近的名勝"龍環葡韻", 但落起大雨, 所以我地就去左"威尼斯人"酒店行街, 果度地方真係好大, 大到行幾個鐘都行唔完, 我地仲見到國際巨星 "馬拉雞" (Mariah Carey) , 估唔到佢真人唔肥個喎, 仲好好身材添, 不過佢比d實Q 圍住, 我地都埋唔到佢身 !


行下行下, 又已經到左食晚飯既時間, 我地 book 左下環區既 "船屋" 葡國戲廳食野, 可能我地人多, 每人都係$100 唔駛, 好抵食 ! 我個人覺得最好味係個炸馬介休球 ~~ 正!

食完飯都係20:00 , 咁岩是日澳門有煙花匯演, 男人們話要去飲野, 我地就去返新馬路果邊...我地幾個女子搭返巴士出去, 比我見到 "明記" 牛什檔, 我即刻叫大家落車, 同老細講唔該整串"牛蒡', 上次食$5 蚊超大串, 今次已經加到 $10 一串, 貴左成倍, 不過都係咁好食, 不過可能唔肚餓, 所以無上次食咁滋味....跟住又去杏香園食甜品 ~ 天呀 ~~ 好鬼飽呀 ~ 但唔食又對唔住自已, 我叫左個 "杏汁合桃露", 好味呀 ~ 但阿 Sharie 叫左個凍椰汁就超甜飲唔落, 不過呢間野d 阿姐態度麻麻地, 呢間野食熱糖水穩陣d...

跟住我地同班男人匯合, 佢地去左 "夜光杯" 我地行左好耐先搵到, 但估唔到佢地歎到一邊飲野一邊睇煙花....我地去到既時候剛好於完...激死....
呢度飲野都幾好, 有 live band,表演, 個男主音仲好似阿 "吳賣將" 不過有肚腩既~ 哈哈 ~ 佢仲唱左首"愛我別走" 比我地呢班香港黎既遊客添....

坐到差唔多係時候要走啦 ~ 今次既旅程都叫順利啦, 希望下次有機會再去過 !~~ 更多精彩照片請去以下相薄
password : 我個英文名

沒有留言:

發佈留言