2008年9月26日星期五

SAS 真夏的大感謝祭 ~

好想去日本睇既演唱會 ~ Southern All Stars - 30週年真夏的大感謝祭 ~ 無機會親身去睇, 唯有在網上欣賞 , you tube 收錄左5 段整個演唱會既片段, 都非常精彩 ~

都唔知點解每次唱 "真夏之果實", D 人就一定喊, 雖然我唔知佢唱乜, 但叫到樂迷睇得咁投入, 個個都流晒淚咁, 場面都真係幾感動 ~

網上已經有得 BT整個 live, 但file 大, 有排 load ... 不過我都會買 DVD, 不過唔知幾時出

比d片段大家睇下 ~~









4 則留言:

  1. 妳好!!我也是SAS的歌迷
    常去大輔那邊應該就知道了吧XDD
    這5段我都有下載
    至於BT那個據說要2天1夜
    您要買DVD嗎??
    我也想買~不過我只是高中生沒太多錢
    聽說可能要3000多(汗)
    他們真的很棒!!

    回覆刪除
  2. Hi ~ 你好 ~ 我時常到大輔的網誌看有什麼 SAS 的消息, 我還未 BT 完, 因為檔案很大呢 ~ 當然想擁有這個經典演唱會的 DVD, 但香港的唱片店很少入貨, 我想也要訂購才有, 上一個 Killer Street 的演唱會 DVD 我也要托家人去日本時替我買, 折回港元要 $800, 大概也要 3200 台幣....真的很貴呢 ~~ 但今次這個 演唱會絕對值得收藏....

    回覆刪除
  3. 去日本我都想去喎........:p
    發夢都想去......

    回覆刪除
  4. 但係發下夢好啦 ~ 唔中六合彩都唔駛指意去 ~~

    回覆刪除