2008年10月3日星期五

捷克手信 ~ 咖啡可樂

Bono 兄去完捷克旅行, 帶左d 手信比我地, 男人就試啤酒, 我地女人就試香港未有得飲既咖啡可樂 ~

淨係見到個包裝已經唔捨得開黎飲, 鋁罐質地既樽身, 黑色帶點神秘既色彩, Bono 猛叫我地快d開黎飲, 佢話好好飲 !



飲落好 Mocha 味, 有d沙士 feel, 但 Mocha 味勁過沙士, 都幾好飲, 但個人覺得甜左d , 不過都真係夠晒特別 ~


BIAK ~唔知點讀 !
50 Kcal, 勁過 coke light

另外重有捷克出名既食品 ~~ 溫泉餅 ~~ Bono 話係用溫泉水做個喎, 但我諗極都唔明用水點做餅 ??!!


你睇幾大塊 ! 我地試左朱古力榛子味 ~ 食落似威化餅 ~ 都幾好味, 因為唔太甜 ~

沒有留言:

發佈留言