2008年10月30日星期四

情迷栗子蛋糕


今日睇到報紙, 講上海有間 cafe 吃栗子蛋糕很出名, 我細個去上海阿媽成日買比我食, 呢款粟子蛋糕超好味, 因為佢唔係用普通的 Cream 是用奶油, 上海人叫 "gwei 哪又" 即係重奶油,用牛油加糖做的, 入面包住栗子茸同海綿蛋糕,仲要雪凍食先正 ~ 香港以前得超群同埋舊式有西餅賣果d茶餐廳先至食得到, 而家幾近絕跡, 因為d人為左健康, 唔會用牛油當 cream 咁用, 因為太肥 ~ 睇完凱司令數十年不變的栗子蛋糕, 我更加想去食 ~ 因為就是鐘意佢咁多年都無改變佢既做法 ~


轉載 : (星島日報 報道)
栗子蛋糕 迷倒張愛玲

李安 的《色戒》令原著作者張愛玲再次成為眾人焦點,不少人更愛猜度究竟戲內王佳芝的經歷有多少是張愛玲本人的體驗,就如戲中曾出現過的凱司令咖啡館,是否也是現實中張愛玲的最愛?據有心人士研究,張愛玲生前確實經常來到距離她所住公寓只是一路之隔的凱司令咖啡館享用咖啡及栗子蛋糕,但對當時的凱司令環境,才女筆下的形容並不算好:「只有寥寥幾個卡位,雖然陰暗,情調毫無。」只是張愛玲常到這裏,據說一是貪其夠清靜不被打擾,另一方面卻是愛上這裏的栗子蛋糕。
  數十年後的今天,位於南京西路的這家凱司令咖啡館,仍然保留着當年樓下外賣、樓上茶座的傳統,只是環境早已翻新,也擴闊了面積,落地玻璃窗旁的座位仍在,卻增添不少像香港舊式西餐廳般的座位格局,主打美食仍是栗子蛋糕,厚厚的奶油下裹着細滑栗蓉,用料十足,每件10元人民幣,絕對抵吃。 文、圖:Rachel
  Info
  凱司令西餐咖啡館
  地址:上海 南京西路1001號
  電話:86 21 6253 5007
  ■舊日咖啡室的玻璃窗旁座位,現已改作視野更廣的落地玻璃座席。
  ■外賣的各種蛋糕十分吸引。
  ■翻新後的餐室更見寬敞。
  ■栗子蛋糕數十年樣子不變。
  ■咖啡室內外都倍見時尚。
  (食得地道)

2 則留言:

  1. 粟子細細個到而家都係十分喜愛, 但現時蛋糕連鎖店粟子蛋糕真係唔多好味,食唔番以前水準, 睇完你篇文章即刻想食番件, 契仔媽你係咪好想去上海再次回味下呢間餐廳粟子蛋糕, 我陪你呀...但請你做左一樣野先去得...haha...你明啦...等你呀!!

    回覆刪除
  2. 得啦得啦 ~~ 呢樣野好鬼唔捨得整呀 ~~~

    回覆刪除