2008年10月29日星期三

大黃蜂芒果鏡面o者喱夾心芝士蛋糕 (附食譜)

Heaton 5 歲生日正日, 自已整左個芒果鏡面o者喱夾心芝士蛋糕, 上面因應阿仔的要求畫左 Bella 送比佢生日禮物果隻 Transformer ~~ 大黃蜂在上面, 所以都幾難畫架, 唯有只畫個外型算, 但效果都ok ~ 因為芒果唔係時候, 所以去 Great 買左貴芒果 ~~ 好貴呀 ~ 但好甜好好味 ~~~ 都算值得既 ~ 入面用芒果 jelly 做夾心 ~ 阿仔開心死啦 ~~
最緊要阿仔鐘意食 ~ 好在都能夠清晒 ~~ 佢食左兩舊呀 ~ 個餅甜左d , 因果我落左好多芒果茸 ~~ 不過成日蛋糕都係勁多芒果 ~~ 唔似芝士蛋糕, 似芒果布甸多 d ~~
祝阿仔生日快樂, 又大一歲啦 ~ 聽教聽話 ~~
餅模 : 一個7吋圓形餅模
餅底 :
1.消化餅碎 100g
2.溶化牛油 40g
3. 芒果肉切粒 適量

餡料 :
1. 忌廉芝士 300g
2. 砂糖 85g
3. 芒果味 / 原味乳酪 180g
4. 芒果茸 95g
5. 魚膠片 12g
6. 水 75g
芒果”啫哩”(jelly)夾心 :
1. 芒果jelly粉 60g
2. 熱水 180g
3. 芒果肉 1個
鏡面裝飾 :
1. 芒果jelly粉 30g
2. 熱水 60g
3. 黑朱古力 50g
4. 芒果肉
做法 :
1. 芒果”啫哩”(jelly)夾心 : 在一個4”的圓形”批或撻”模內放入芒果條備用,再將芒果jelly粉、熱水放在碗內隔水加熱至溶化,倒入放了芒果條的模內,稍涼後放雪櫃內凝固備用。
2. 餅底 : 餅乾弄碎加牛油混合後放入模內壓成餅底放雪櫃備用。
3. 餡料 : 忌廉芝士加糖攪拌至軟滑狀,順序慢慢加入乳酪、芒果茸及已隔水加熱溶化的魚膠水拌勻。
組合 :
1. 在餅底上鋪上芒果粒,倒入一半芒果忌廉芝士液,再將己凝固了的芒果jelly夾心放在中間,再將餘下的芒果忌廉芝士液倒下。 (記得要預留1-2mm的高度做鏡面喔)
2. 用牛油紙印在你想要的圖案上, 跟住反轉張紙將溶左的朱古力沿線唧上, 待凝固。
3.) 鏡面裝飾 : 芒果jelly粉、熱水放在碗內隔水加熱至溶化, 待涼後便小心倒在已凝固的蛋糕上, 再放雪櫃凝固,脫模後將朱古力公仔貼上蛋糕面便可。

3 則留言:

  1. 再次讚下你先....個蛋糕好好味!芒果真係超甜...值得!! cake面重好靚tim..契仔開心到飛起, 媽媽我鍾意牛奶妹同埋donlad duck, 你幾時整個比我呀!

    回覆刪除
  2. 哈哈 ~ 大誇獎啦 ~ 牛奶妹都好喎!

    回覆刪除
  3. 嘩~~好靚好靚呀,媽媽真犀利,豆豆開心到飛起呢個情境可以想像到

    回覆刪除