2009年8月4日星期二

BBQ party @ home

星期五晚大伙兒黎我家 BBQ, 當然唔叉住黎燒果d, 係用我地上次買果個爐端燒 ~ 正呀 ~~ 最正原來係燒蝦 ~~
仲有燒大牛脷, 另外我地煮左薯仔, 煎大啡菇, 燒牛肉, 燒青椒, 焗本菇...不過掛住食唔記得影相....
有人是晚狂影相...
阿偉在玩健身儀器...務求食飽收身....
大契用左契仔隻鴨仔杯飲野...

花花為慶祝我做成第一單生意同埋知我想食呢個 Awfully chocolate 既 banana chocolate cake 好耐, 特登訂黎請我食 ~ 真係多謝晒 ~~~
個蛋糕切開係咁既 ~ 評語係....我整果d 好味d :p

4 則留言:

  1. 偉...你張相個 focus 去左般般度...

    回覆刪除
  2. 我整的話都應該好食過佢....哈哈,我幅相有D怪唔....但唔好比契仔見到我用佢隻杯呀..heehee

    回覆刪除