2009年8月10日星期一

蝴蝶酥 【Palmier】+ 玫瑰馬卡龍 【Rose Macaron】

又黎蝴蝶酥 ~ 唔係我整既 ~ 係花千金整黎請朋友食, 今次都整左原味, 玉桂同埋檸檬味 ~
同埋加映玫瑰馬卡龍, 今次個糊杰左, 所以有個尖尖...無咁靚仔 ~

所謂玫瑰味, 是用左玫瑰花茶的粉末, 所以有一陣玫瑰花茶的清香, 同埋中和左馬卡龍的甜味。 另外中間夾左朱古力軟心餡, 好味呀 ~ 做左 8 粒, 唔駛5分鐘已清貨 ~ 話都無咁快 ~ 不過我都是吃一粒就夠 ~~

6 則留言:

  1. hi, 你好呀, 我第一次留言比你咋, 好鐘意你整既馬卡龍, 我曾經用過不少既食譜(當然包括你既在內啦!), 但都是整不好, 總是沒有裙邊, 再不是全部裂開, 我亦曾自己調較過爐溫, 蛋白只打得亮白, 沒有造蛋糕般企身, 但總是不成功, 請問有沒有什麼心得呢 ??

    回覆刪除
  2. 首先多謝你先 ~ 其實我都試過好幾次失敗, 不過我終於試到個食譜, 多數都能成功, 還有漂亮的裙邊 ~

    食譜可參考這個
    http://ahpeiblog.blogspot.com/2009/08/blog-post.html

    要注意蛋白也不能打得太企, 否則唔靚, 爐溫也重要, 不過我覺得不用每五分鐘降溫那種方法, 最重要要等表面乾了才入爐, 用風筒將它快速吹乾這個方法也很好, 只要表面夠乾, 那麼很容易便出現裙邊架啦 ~

    回覆刪除
  3. Hi,我係第一次留言,想請問點解我d macaron 會鄒皮,幾次都係咁,其實關吾關焗爐事,因為我個焗爐好似無風扇!

    回覆刪除
  4. 鄒皮我都試過, 但可能你的粉團拌得不夠勻, 所以最好就是試用我那個方法, 將杏仁粉加蛋白糖霜時也用電動 mixer.

    回覆刪除
  5. 如果將杏仁粉加蛋白糖霜時也用電動 mixer, 是否用低轉速去打? 不過我用好似蛋糕手法去打再跟你咁用風筒吹乾個面, 都做到. 我啲白老鼠個個都like個口感唔太硬.

    回覆刪除
  6. 是低速, 有人教是慢慢 fold 像蛋糕咁一樣得 ! 多謝你的分享 ~

    回覆刪除