2009年8月18日星期二

大契生日飯 with【Le Pomme】~ 蘋果 ~

大契生日當然要整個最靚既cake 比佢啦 ~ 仲要唔可以咁簡單 !

今次根據【幸福甜蜜の蛋糕點心DIY】裡面一個好靚既蛋糕, 見到就想整啦 ~ 事先在網上睇下有無 blog 友整過, 比我找到有 blog 友真的整過, 仲話個蛋糕甜得好緊要, 可能個食譜弄錯, 於是我在蛋糕份量的糖減了一半, 不過我仍是覺得甜...同埋好難切得靚, 因為都是笠痴痴的 ~
整呢個蛋糕要預早一晚煮定個蘋果先 ~~ 將個蘋果切左皮浸在紅酒汁裡煮。
煮完個蘋果淋淋地同埋已經染上左酒紅色 ~

蘋果紅酒慕斯我無用蛋白, 改左全部用淡忌廉, 奶味重左, 但果然吃唔到蘋果味同紅酒味, 我覺得成個蛋糕最好味都是果個用紅酒煮的蘋果 ~~ 好奇怪地朋友都話個 mousses 味似練奶 ~ 我都覺得有d 似 ~~
整好左啦 ~ 係咪好特別呢 ~~
另外整多兩個迷你版 ~ 無蛋糕圍邊既 ~
仲有一個 ~
最後祝大契身體健康, 事事順利, 同埋發大達 ~~

1 則留言:

  1. 多謝契仔媽整咗個咁靚蛋糕比我,你出年生日我一定整番個靚靚送比你嘅。。

    回覆刪除