2008年7月21日星期一

抹茶雪芳蛋糕


今次又跟"好吃戚風輕鬆上手"本書整左抹茶雪芳蛋糕, 又用左宇治既綠茶粉, 顏色都幾靚, 好綠下, 呢本書教人整雪芳蛋糕真係幾輕鬆...又唔需要太多材料, 非常簡單又好味 ~~



食落好軟熟, 抹茶味可以再濃d , 但可能唔夠勻, 仲有d位置是深綠色既...有待改善...







切開之後個樣 ~~

2 則留言:

  1. 嘩~ 好利害呀! 全部都係你整架??
    我之前都有整過蛋糕, 但唔係好成功, 後來又搬屋, 又攪一大對私事, 無時間再鑽研, 停晒係到, 見到你咁利害, 我都要努力d先得喇!
    比你 Good, Good, Good, Good, Good, Good ~ 爆晒燈呀!

    回覆刪除
  2. 多謝你呀 ~~ 下次一齊研究下 ~其實有晒d工具就可以做啦~ 唔難架 !!! 下次等阿皮姨整個比你食下 ~~ 嘻嘻!

    回覆刪除