2008年11月5日星期三

小室哲哉涉詐財1.5億 被捕落淚

小室哲哉是90 年代紅極一時既日本創作歌手兼監製, 當年可以話係紅霸日本樂壇, 但當年仲係o靚妹既我就唔係咁鐘意聽佢或者佢旗下歌手既歌, 因為我覺得佢d 歌有d 煩, melody 重覆又重覆, 果d dance beat 既野就黎黎去去都係咁, 但最唔明點解佢咁紅....咁耐以黎只是買過一張1992年佢自已出既 CD, 叫 Hit Factory, 入面係佢自已唱番佢寫比其他人既歌, 好似當時好紅既松田聖子首 "Kimono Beat", 仲有小泉今日子 "Good morning call" , 中山美穗的 "50/50" 等...., 後尾我先知呢d歌係佢作既, 但佢自已唱返就....所以我無再買佢d 碟, 其實到 Globe, 安室, TRF, 華原朋美等我無一個鐘意, 頂晒龍都係買過 TRF 一張精選碟, 因為我見人人都聽, 真係咁好聽 ? 最後發覺我其實唔鐘意聽呢類歌....


Hit Factory 隻碟封面 (我曾經見到有唱片鋪當它是死貨)

到 90 年代末期, 小室漸漸無乜人聽, 鬼咩, 呢類型既歌非常唔襟聽, 佢又無改變佢既風格, 所以愈來愈唔掂, 最後攪成咁. 不過就今次事件我覺得佢咁做好可惜, 佢好大喜功, 攪到之前賺返黎既老本無晒兼去呃人, 真係唔應該。

轉載 :
小室哲哉涉詐財1.5億 被捕落淚
【聯合報╱編譯高國珍/報導】


今日被押90年代紅極一時的日本流行樂製作人兼歌手小室哲哉,因涉嫌詐欺,4日被大阪地檢署收押。(法新社)

昔日風光90年代活躍於日本流行樂壇的小室哲哉(左),曾一手打造安室奈美惠(右)成為舞曲天后,如今卻被逮捕。(美聯社)


日本流行樂壇教父小室哲哉因涉嫌詐欺5億日圓(約台幣1.5億元),4日遭大阪警方逮捕,小室被捕時落淚並坦承犯行。


小室是日本流行樂壇最出名的製作人兼歌手,舞曲天后安室奈美惠就是他一手提拔的。小室被捕的消息震驚了日本樂壇。


小室2006年與兵庫縣蘆屋市一家行銷公司老闆簽約,協議以10億日圓出售自己創作的806首歌曲,對方履約先付出半數款項5億日幣作為訂金,但遲遲未能拿到版權轉讓書,後來才發現這些歌曲的所有權已不屬於小室,而屬於製作公司。小室交不出版權,對方要求歸還訂金,小室卻無力退還,對方怒而告上法院。


小室刻意隱匿音樂所有權歸屬,將歌曲賣給行銷公司,把得款用來償還龐大的贍養費及債務,終至落得被依「詐欺罪」起訴。


4日早上,大阪地檢處特別搜查部前往小室位於東京港區的豪宅,進行搜查並逮捕小室。同案被捕的還有兩名共犯,都是娛樂界資深人士。三人都已坦承犯行。


小室現年49歲,1984年大學時期就以TM Network團員身分出道,被塑造成音樂才子,90年代組成GLOBE樂團,事業達到顛峰,之後更與GLOBE樂團主唱KEIKO(本名山田桂子)結婚。


小室活躍於日本流行樂壇,曾一手把安室奈美惠打造成舞曲天后。據統計,他在90年代曾賣出1億7千萬張唱片,全盛時期1年的收入就高達20億日圓(台幣6億7000萬元)。他還曾為2000年的八國(G8)高峰會製作主題曲,把沖繩傳統樂器的聲音和他的招牌電子舞曲熔於一爐。


他的奢華行徑也令人咋舌,曾以2000萬日圓(台幣670萬元)包下飛機頭等艙,從日本飛往洛杉磯。


但是,近年來他未寫出暢銷歌曲,加上海外投資失敗,離婚後又須負擔巨額贍養費,讓他債台高築。


小室所屬的艾迴音樂公司表示,因為此案,原本GLOBE預定在本月26日和下月17日由日本艾迴音樂發行的「Get Wild」以及「Self Control」兩張單曲,還有官方網站、音樂下載等有關小室的部分全部喊停。

沒有留言:

發佈留言