2008年11月13日星期四

蝦子札蹄好好味呀 ~

其實想試陳意齋果d 蝦子札蹄好耐架啦, 但因為平時唔會經過又無話特登行去買, 今日阿姐去開果頭, 買左好多野返黎食, 慘啦 ~ 呢鋪肥死啦 ~~個蝦子札蹄真係好好味呀 ~ 好夠味仲有好香既蝦子味, 不過原來要成 $13 一條, 都幾貴下 ~
仲有買左燕窩糕, 杏仁餅, 鳳皇卷, 牛肉乾, 牛肉球, 蝦子麵, 蛋黃餅....今日真係有食神 ~

6 則留言:

  1. 契仔媽..食少少好啦....你Keep fit 緊呀!!...

    回覆刪除
  2. Hello 呀皮:

    哈哈~前排我都有去陳意齋買野食呢~但我豬標咗,唔識得買蝦子扎蹄呢~


    我見到你有add到YY Cake,佢係我個blog友嚟呢~ 佢將會出甜品書,仲係同我一間出版社呢~ 拍攝時我有去佢度幫佢手呢,佢整嘅蛋卷超好味,我幫完手有兩條蛋卷做人工呢~ 呵呵呵呵~~!!

    回覆刪除
  3. 何師奶 ~~ 原來係你個 friend ~ 好勁呀 ~~ 佢整d 蛋糕好靚 ~~ 你都勁, 你煮d "食送" 好正 ~~ 要請教下啦 ~~
    你出書時請送一本比我 ~ 呵呵呵 ~

    回覆刪除
  4. 哈哈阿皮~ 出版社只係比番五本書我咋~ 攪到我都要買嚟送比我D長輩呢~

    呵呵呵~ 好驚本書銷路啊~ 真係要你哋買番本嚟支持吓啊~ Wakakakakaaaaaa~

    YYCake整餅同埋"口金"一樣咁勁呢~ 近排佢有開班教整"口金"呢~ 佢D手工好好呢~ 以前佢讀設計嘅呢~

    回覆刪除
  5. 實支持啦 ~ 問你攞簽名添呀 !! 出左就通知聲啦 ~~

    我唔明乜野係"口金"...弊...

    回覆刪除