2009年3月12日星期四

我的生日禮物

又大一歲啦 ~ 而家一把年紀對生日呢樣野都無乜感覺啦, 可能已經唔想記住自已幾多歲啦, 而家有人問我或者填問卷時都要計下數先知自已幾多歲 ~ 不過我成日覺得自已好後生者 ~ :P呢個第一個 birthday cake @ fat angelo, 生日去食飯會送你一客蛋糕, 有幾個味, 有 Tiramisu, chocolate tiramisu 同埋 cheese cake 揀, 嚴格黎講全部都是 cheese cake, 所以我揀左未食過既 chocolate tiramisu, 好重酒味, 幾好食, 不過呢餐好飽, 食唔晒個 cake ~
姑仔送既 Kiehl's 洗面奶同青瓜水 ~ 正呀 ~~
大伯同Lisa 姐姐送既 Bodyshop Aqua Lily 套裝 ~ 正呀 ~~

老公請我食飯 & 送既 Birthday cake ~ Mango Cream Cake ~ 正呀 ~~

yellow 小姐送既 Zoe cake shop 's 蛋糕 ~ 係咖啡味 ~ 正呀 ~~
仲有公司同事請我食飯, send message 去 fb 同 SMS 比我既朋友, 雖然都唔係乜野名貴禮物, 但我都覺得大家好有心, 非常 warm ~ 在此再次多謝各位 ~~

2 則留言: