2009年3月16日星期一

廣仲 live @ star hall

在呢個白色情人節既日子, 去左睇廣仲隊長既 live, 第二次睇佢現場演出, 今次同 Hard Rock Cafe 唔同, 因為今次比較大型同埋有Band 同台演出, 樂隊方面有老師專用既鼓手"捲毛" 同埋 bass 手 "羿妏" ~
今次唔該 Sharie 姐姐幫我買飛同埋話我知有飛賣, 好慶幸坐到第四行, 不過因為位置比較側, 所以未能正面望到廣仲 :P
因為得一場既關係, 有好多 artist 黎棒場, 見到有阿葛, 2R, 方大同, 薛凱琪, 張繼聰, 仲有 Eason 都黎睇, 廣仲既魔力可見一班 ~~

呢個是廣仲既 "sign"

可能隊長玩開細 show, 是日表演比較緊張, 有幾次忘詞, 唱錯歌詞 及有些假音破了...不過都沒有影響樂迷的情緒, 大家依然睇得興奮 ~ 一開場便唱 "我愛你" 已經全場站起...坐我隔離有對男女, 個女的是蠟像一尊, 不過呢個都唔緊要, 因為好多香港人都係咁, 是離奇的是第一, 第二行的觀眾企左起身, 第三行的觀眾看不到自然也企起身, 但呢位姐姐即刻叫前面兩位男士坐返低...果兩位男士表示前面d 人都企係度, 咁無理由坐返低, 同行之男友同該女子講..算啦算啦...於是該女子黑面全場, 做足蠟像2 個多小時及拒絕起身及拍手...全程睇大電視。其男友十分之無癮, 唯有自已起身跳...

你睇佢條短褲幾閃 ~
仲有樣野好唔自左, 就係好多人都打錯拍, 首首歌無論快定慢都用16 拍版去拍手, 好難頂, 好心唔好拍咁快....
今次廣仲唱左好多新歌...如 I know...同埋經典英文金曲如 "Blue suede shoes", " I'll always love you", "Lovin' You" 但無唱到上次 hard rock 首閔南歌... 不過樂迷都睇得好 happy, 因為可能之前好多人都未睇過佢個 show, 有別於香港 artist, 氣氛好好, 下次我都會再棒場 !

廣仲話佢第二次於台上表演彈琴, 個琴好 paul smith feel ~

全場爆滿 ~~
P.S. 多謝阿仔契媽陪我睇呢個 show ~
Rundown : -
1. 我愛你
2. Que te pasa
3. It's like ~ new song
4. I no ~ new song
5. 破氣球
6. 吉米寶貝 ~ new song
7. Rock 'n' Roll 的 Style! (餐旦飯) ~ new song
8. I Feel Good
9. Sunday Morning
10. 1234567
11. Blue Suede Shoes
12. 淵明
13. 啊!大岩壁
14. 七天
15. I Will Always Love You
16. Loving You
17. 對你有感覺
18. 好想要揮霍
19. Boring
20. 別殺我
21. 校園美女
22. 早安晨之美 X I Feel Good
23. 一百種生活
24. 寂寞考
25. 風雨 ~ new song
26. 無敵鐵金剛
轉載 : 星島3月16日 綜合報道

Eason開口成功求新曲 盧廣仲個唱滿座笑聲不絕

台灣人氣歌手盧廣仲前晚於會展舉辦了首個香港演唱會《盧廣仲100種生活演唱會》,獲眾多圈中人支持。一向自作自唱的廣仲透露了將會為Fans之一的陳奕迅 (Eason)作曲。

前晚Eason、薛凱琪、方大同、張繼聰、黃家強及太太、葛民輝一家三口等藝人出席盧廣仲演唱會,廣仲甫開場時用廣東話跟大家問好,更說只在香港表演彈電子結他。

雖然廣仲仍是一貫的T恤及短褲造型,他一開場唱歌,台下觀眾已熱情地站起來,其後他換上搶眼的閃片短褲,模仿雲妮侯斯頓唱出《I"ll Always Love You》。廣仲在台上經常說冷笑話,但不及常常掛在口邊的一句「Yeah!」,每當他不知道要說甚麼或忘記歌詞,他都會以這句輕輕帶過,但Fans每次都被他逗得大笑!在更衣的間場時,大會播出廣仲在台灣的奮鬥史及一些搞怪片段,例如他扮俄羅斯 男高音Vitas唱海豚音。音樂會共安歌了兩次,廣仲更彈出人生中第二次的鋼琴以饕樂迷,更緊張地吐舌又拉筋。
險為失掉毛巾傷心
慶功宴時,廣仲本來要宣布跟他演出了百多場的擦汗毛巾弄掉,令他十分傷心,但轉眼間又說有歌迷交回工作人員!大會亦給愛吃菠蘿油的廣仲送上10多個麵包讓他帶回台灣。
據知Fans之一的Eason到後台探望廣仲,更希望廣仲能寫一首歌給他,令廣仲坦言有壓力,「是有點緊張,還好Eason沒有給我Deadline,因我一向都是自寫自唱,從沒作過歌給別人,所以這次我可以慢慢寫,應該蠻好玩。」廣仲還寄望將來在港舉行校園巡迴音樂會。

4 則留言:

  1. Hello 我是小象吸吸呀,我都超愛盧隊長~你就好啦坐咁前!得閒多d來我的邪惡日記逛逛啊!
    http://hk.myblog.yahoo.com/wendycatcat

    回覆刪除
  2. hihi ! welcome to my blog !
    雖然坐得前, 但無正面咁清楚 -_-

    你上次 Hard rock 有無去睇呀 ?

    回覆刪除
  3. 我多謝你至真,廣仲隊長真係人不可以貌相,我以為接受唔嚟佢嘅歌,點知聽第一首已經覺得OK,結果整晚都同你一樣都hing足全場,講早餐果首歌我超鍾意ar...哈哈!!

    回覆刪除