2009年3月31日星期二

朱古力甜品製做機 - 百爵茶 / orange pekoe 軟心朱古力

其實仲有一份生日禮物收到, 不過因為是生日前收既, 所以無 list 出黎, 今日終於試用呢部朱古力甜品製做機, 雖然其實係一部好簡單既機, 但又幾好用, 起碼朱古力調溫唔駛靠溫度計, 非常方便 ~~

其實呢套野最正除左部機, 仲有好多工具同模, 整朱古力無難度啦 ~~ 多謝阿珍妮先 ~~

只要將朱古力切碎就可放入去等佢熔...熔晒之後就 keep 住溫度, 我就可以慢慢整... 做倒模一樣得 ~~
整好啦 ~~ 今次是整百爵茶軟心朱古力 同埋 orange pekoe 軟心朱古力 送比阿仔契姨既 birthday gift, 不過未比佢...哈哈, 如果好耐都見唔到面就下次再整d 酒味比你啦 ~~ 呵呵呵 ~~~

6 則留言:

  1. wa...多謝媽媽,整得d chocolate好靚睇見就想食呀 =p
    好Happy呀 =D

    契姨Chole

    回覆刪除
  2. 唔駛客氣啦 ~~ 快d 拿...如果唔係好快會比人食左 ~ 嘿嘿 ~

    回覆刪除
  3. 我唸最快幫契E食晒應該係契仔...haha

    回覆刪除
  4. 我有比佢食...但食左真係超興奮...不停咁跳...

    今次我用左 Dove 同埋吉百利既 dark chocolate, 都 ok 喎 ! 吉百利新出大排 70 % dark chocolate 要黎做甜品經濟過用 valrhona....

    回覆刪除
  5. 食左好好味...好得! 等我學你整下先!!

    回覆刪除