2009年6月8日星期一

四款曲奇

又去 winnie 姐度學野啦, 今次係學幾款曲奇, 但其實我自已都整過好多, 之不過想要佢個 recipe, 所以都去學下啦 ~~
第一款係 ~ 香橙紅莓曲奇 , 味道好清新, 四款曲奇之中我最鐘意食呢隻 ~
第二款 ~ 川椒榛子曲奇 ~ 呢款就其實是曲奇四重奏的變奏版, 人地本身是朱古力榛子底加川椒, 今次呢個就並不是朱古力, 只不過是用左黃糖, 所以比較深色, 辣味亦唔多夠, 下次自已整可落返多d ~

第三款 ~ 五穀果仁曲奇 ~ 食落有d 係麥維他, 但我就不太好, 因為佢加左好多果仁, 好有趙口, 所以唔係個個鐘意, 不過感覺好似健康d ....

最後一款 ~~ 莫加杏仁曲奇 !~ 故名思義, 就是咖啡朱古力曲奇加杏仁, 但因為份量加多左朱古力, miss 又無加返咖啡味入去, 所以其實我是吃不到咖啡的味道....
期待下一堂的腰果曲奇 ~~

2 則留言:

  1. 係winnie度學整, ok ma??
    我又想去學, 不過, 驚不是實習呀?

    我係之前問你拎食譜個stella ar ....

    回覆刪除
  2. 其實都是實習的,但是小組形式,不能每人一份,但這個價錢是ok!

    回覆刪除