2009年6月21日星期日

覆盆子乳酪雪芭 【Rasberry Yogurt Sorbet】

第二次試整既就是呢個 Rasberry Yogurt Sorbet, 是跟機食譜整既 ~ 呢次好d 啦, 攪到15 分鐘就開始稠啦, 呢個味道好清新, 我最鐘意都係佢個顏色 ~~ 好靚呀 ~
爸爸食左話太酸同埋唔夠甜, d 莓味就太重, 不過我又唔覺得酸 ~ 口味因人而異....

5 則留言:

  1. 係架 ~ 你想食乜野味, 可以order 定 ~

    回覆刪除
  2. Thanks for your recipe, I have made the banana ice cream according to your recipe, can you tell me the recipe of this Rasberry Yogurt Sorbet please?thanks
    :)
    Amy

    回覆刪除
  3. Hi ~
    請給我一點時間, 我要找一找, 因我忘記了是用什麼食譜弄的, 稍後再告訴你 ~

    回覆刪除
  4. Thanks a lot, I will wait for the recipe:), if possible, you could send to
    amyamylee081@yahoo.com.hk,thanks again
    Amy

    回覆刪除