2009年6月10日星期三

小一放榜感想

攪左成年, 終於在6月6日有左結果, 阿仔亦都派到第一志願 - 聖若瑟小學 - 在其中的過程也想分享一下.

阿仔於K3 上學期, 已經籌劃小一派位的事宜, 早在讀幼稚園選校時我是一心想阿仔讀 軒尼詩官立小學", 因為呢間幼稚園同軒小關係好, 獲派機會也很高, 就算派唔到, 叩門機會亦高, 所以於幼稚園階段, 已經諗緊入軒小, 其中原因再延伸到上中學, 因為軒小同 QC 有直接關係, QC 亦會一定留返d 位比軒小的學生, 但當然成績要好啦...不過呢個都是我的期望...

所以在第一輪自行分配學位時, 我阿仔得15 分, 就是適齡學童10分+ 首名子女5分 = 15分, 咁好多人都有15分, 所以在第一輪未能派去軒小上午, 其實我地都參觀過學校, 各樣如校風同教學方針都滿意, 但其中一樣野我地覺得唔太好的就是校舍太細, 同埋可能會脫龍, 程度較淺等.... 所以如果第日的情況是這樣的話, 我又唔係咁想在大抽獎時揀呢一間, 因為太多未知的可能...

最後問左好多過來人同各方既意見, 再加上統一派位呢個奇怪的遊戲玩法, 所以我以最大的機會去率去試, 我既 sequence 係:

甲部 :
(1) St Joseph (跨區我諗唔到填乜, 所以都是填返本區是想入的)
(2) 華仁下 (地個個都話唔好填, 我就照填, 因為好彩派到既, 就唔會去乙部, 既然我都想派到, 所以咪照填...)
(3) 軒小上 (都要填返呢間, 雖然轉軚, 但始終好過其他)

乙部:
頭三個志願都是一樣, 12 網我只填左11 間, 反而之後果d 志願仲難填, 因為好多位淨果幾間可想而知無乜人想讀, 佛教黃焯奄自行分配時得4 個人, 見到都有d 驚。St jo 是全個校網最多位的, 有69個, 仲有無女仔同我爭, 相對華仁 28 個位, 我想乙部得返25 個位要爭, 唔好話25個, 分分鐘超過 250 個人填第一志願, 放第二其實也是徒然, 不過叫做試下博無乜人填下午班咁解...軒小上就得60個位, 不過有女仔爭, 機會無疑都是細左。

最後終於得償所願, 派到第一志願, 但我估多數是乙部中. 據了解, 阿仔好似無同學填呢間, 因大部份都是填軒小, 不過黎緊呢6年, 有排挨....

2 則留言:

  1. 我從未有如此經驗,亦完全唔了解有關事宜,所以我比唔到任何意見

    但見你o係派位前咁緊張同睇埋你o既分享,就知道現今小孩子求學,是何等叫做父母苦惱o既一回事,無論係甲部中簽好,或係乙部中簽都好啦,你始終都係為阿仔安排得妥當正確,如果唔係就唔可能得出如此滿意結果啦

    未來日子,你同爸爸要並肩作戰,同阿仔一齊勇往直前殺出新血路,請繼續加油努力呀~

    回覆刪除
  2. 多謝呀 ~ 真的要努力加油了 ~

    回覆刪除