2009年6月18日星期四

一公升雪糕機

昨日睇到頭條日報, 舍粉有得換購"一公升雪糕機", 盛惠 $168, 價錢好抵呀! 我已經想買好耐, 但因為 Kenwood 果部都要 $300, 如果唔係成日整, 又驚浪費, 所以仲唔拿拿林買 ~

呢個 brima 牌子我用過朱古力甜品機同 blender 都 ok, 可能d 膠 (透明蓋) 就化學左d , 但小心d 用應該無問題。我繼而即刻去書局買左呢本 "我愛冰淇淋", 作者是"好吃戚風蛋糕輕鬆上手" 的福田淳子 ~ 入面的食譜我款款都想整 ~~

有香草雪糕 (雲呢拿)

各款雪芭 ~

蘋果批雪糕

士多啤梨雪糕
淨係雲呢拿雪糕都有好多種整法 ~ total 有 72 種雪糕, 雪芭同沙冰既食譜 ~

呢期仲買左另外兩本同一系列的書 ~ 一本是整 cupcakes , 另一本是整 puff ~ 但我仲未試整 ~~

6 則留言:

  1. 睇下你個杯幾大啦 ~ 一公升都幾多架啦 ~~

    回覆刪除
  2. 請問這部雪糕機好用嗎?我都想買.
    thank you very much!

    回覆刪除
  3. 我試左啦 ~ 都 ok 好用既 ~ 叫做整到! 請留意我個 blog 既最新發展 ~

    回覆刪除
  4. 我買了部一公升的雪糕機但效果沒有盒上說明的一樣,攪拌完像水一般放入冰箱數小時後感覺像雪吧,沒有平時食雪糕的感覺。

    回覆刪除
  5. 不知道你果個膽雪了多少時間, 因為起碼要放在冰格1 ~ 2 天, 一定要夠凍, 打發的材料也要夠凍, 攪拌的時間大約都要 45 ~ 60 分鐘, 當你感到稠密的時候便差不多了, 因材料其實變了微細的冰粒結晶, 所以才會變稠, 之後將製成品再雪一個晚上才可食用。
    p.s. 我第一次整都失敗, 因為太心急, 其實要等….

    回覆刪除