2008年8月8日星期五

我個仔有個囝囝


話說我個仔成日話佢有個"新屋企", 我成日會問佢關於新屋企既野, 有時佢會話佢新屋企有好大個 "高達人" (高達機械人, 1:1 果隻), 又話有好多玩具啦...等等, 我問佢新屋企係邊 , 佢都會話在銅鑼灣, 但我叫佢帶我去參觀下既時候佢都會話果度好遠唔帶得我去云云...

由於近排佢成日扮 BB (行為倒退), 佢又話佢新屋企有個囝囝....(佢個小朋友), 我問佢咁你囝囝係邊個生出黎架 ~ 佢話係佢家姐...佢有個家姐係新屋企...但同佢生左個囝囝...我即刻同佢講兄弟姐妹係唔可以結婚同生bb, 佢立即問點解..都不知幾難答...最後都係解釋近親都係唔可以, 繼而佢話佢囝囝有個名...個名佢叫"姓名" ....我聽到後立即大笑 ~~ 實在太爆笑, 個名真係好有型下 ~~~ 笑到我收唔到聲....阿仔覺得好奇怪唔知我笑乜...我話唔好意思...我唔應該咁大反應...但真係好好笑囉 :P

2 則留言:

  1. 你已經聽左一次比我聽, 今日又再次睇到呢編野, 嘩~~係咪想笑大我個口呀....真係頂唔順呀! 琴晚我同契婆講左, 佢又係笑到出唔到聲, 契婆多左個曾孫喇....hahahaha

    回覆刪除
  2. wakakaka...我個口唔想再大喇!!嘩~真係笑死我喇..肚都扯住呀...!!!咁~~我o既地位又高左喇喎..我想問豬囉個囝囝點叫我呢??!!keekee ^^

    回覆刪除