2008年8月26日星期二

生八橋和果子 & 抹茶切餡餅

很久前有朋友帶來日本手信生八橋和果子, 吃過之後味道難忘, 個皮QQ的, 同紅豆餡非常夾, 可惜在香港要買黎食, 要去 citysuper 先有得賣, 仲好貴添, 所以都唔捨得買黎食。

八つ橋(八橋餅),是京都和果子的代表,主要材料是米粉,砂糖和玉桂。最初的八橋餅外型像箏琴,而八橋檢校是近代日本箏曲的始祖,為紀念他而得名。現在以三角形狀,內含紅豆餡料的生八橋餅最受歡迎。

在網上找不到 recipe, 適逢見到烹飪班竟然有得學, 於是立即報名 ~

個班連埋我個三個人咋, 可能無乜人知道呢個 “八橋和果子” 是什麼, 連另外兩個同學黎之前都唔知學整乜野, 話是以為係一粒粒透明的….

今堂是 Winnie 姐教的, 好耐之前都有跟佢學過中式甜品, 佢唔係乜野酒店大師傅, 但佢好有心機教人, 同埋佢真係乜都識…今堂又咁岩佢接受 AM730訪問, 整左好多野食, 我又未食飯, 真係有食神 ~ 岩晒 !!! 試左杏仁曲奇餅, 維多利亞蛋糕, 仲有藍莓芝士條 ~~ 好好味呀 ~~ 我唔食芝士蛋糕都覺得正…留意 AM730幾時 post 個 recipe 先…..
http://www.am730.com.hk/am_cooking.asp


2 則留言:

  1. 下次我上你到, 唔該整黎食下...同埋我會叫你詳細話比我聽係點樣整...haha

    回覆刪除
  2. 生八橋可以整比你食, 但白豆沙我就整唔到, 因為要用攪拌機....

    回覆刪除