2008年8月3日星期日

Mrs.Ng cookies (朱古力曲奇) & 咖啡戚風




忽然間好想食 mrs. fields 既曲奇...但成$9塊...不如自已整...


同場加演咖啡戚風 ~ 得我自已一個人吃 ~ 因為大強唔鐘意吃 ~






4 則留言:

  1. 兩樣都好好味呀!!

    **我地果然係騙到阿妹cookie係o係Ms Field買佢, 佢食唔出有乜分局wor...哈哈!! 勁!!

    回覆刪除
  2. 最後我攞晒去 Bono 屋企 ~ Jenny 同我掃晒 ~~~ 哈哈哈 ~~~ 佢話唔駛再買 Mrs. Fields ~~~~

    回覆刪除
  3. Oh yes!!! Natally非常成功呀!! 我都覺得唔駛再買Mrs. Fields 喇...!!

    回覆刪除
  4. 你好,
    曲奇有食譜嗎?

    回覆刪除