2009年4月16日星期四

近排聽乜 ~ 日語編

期待已久既 ap bank fes'08 終於都到手啦, 今次d artist 都是超正既 , 有柚子 (ゆず), Aska, Salyu, 鬼束ちひろ, 中村中, KAN, 大塚愛, 広瀬香美, 小田和正, RIP SLYME, GLAY, 絢香× コブクロ , 布袋寅泰等粒粒巨星, 當然唔少得 Bank Band 同 Mr. Children ~

玩足3日既 ap bank fes 見到d歌迷睇 live 就真係超開心, 亦有小朋友棒場, 令人驚喜既有Aska 唱經典名曲 "yah-yah-yah" 時黎個側手翻彈落台, 真係寶刀未老, 好野 !! 仲有呢首Mirror feat. Salyu / WISE, Salyu 把聲超海豚音, 個咀呈 "O" 型, 又唱得幾好聽!! 中村中既 "友達の詩" 好好聽, 點睇都唔似男人...仲有其他歌都好正, 覺得比 07 果個好睇, 呢套 DVD 都幾值得買既...

詳細曲目可參考呢個網 http://www.apbank-ecoreso.jp/08/dvd/index.html

呢期大 hit 既青山テルマ 出左張[LOVE! ~THELMA LOVESONG COLLECTION] 精選碟, 呢隻集合左佢最好聽既歌...佢把聲又真係幾好聽, 我最鐘意都係 "何度も”唔知點解我覺得好聽過  Dairy 果隻碟 ~


aiko 最新 single "Milk / 嘆きのキス"有初出度時既 aiko 感覺, 唔經唔覺 aiko 已經出道左 10 年啦 ~ 我反而鐘意第二首"嘆きのキス" 同第三首 "なんて一日"




最後呢隻我未買既, 但將會買, 就是桑田佳祐既「昭和八十三年度! ひとり紅白歌合戦」, 見到 星威閣有blu-ray 賣, 但要五百幾, 真係唔係咁捨得...其實這是桑田首次推出 AAA live 既 DVD ! 今次唱既係歷年經典紅白歌合戰既金曲, 有成 61 首歌, music station 介紹左佢唱歐陽菲菲首 "love is over" 仲著埋果件高過條柱既衫, 張開對翼, 好攪笑呀 ~ 不過我還是等緊佢出台版....





沒有留言:

發佈留言