2009年4月13日星期一

中山、番禺兩天遊 Day1 -Part I

Easter hoilday 同我阿媽去左中山番禺兩天遊, 同行仲有 Sharie 同 William, Willam 家姐同埋佢個 friend ~

我地一早就要出發啦 ~ 係06:00 集合 ~ 超早, 不過可能車程要好耐, 所以早都要 ~

第一站係去寶樹堂, 同原定既行程有異, 兩日既行程對調左, 都未行就要去浸腳....

呢度就係寶樹堂, 出名燙火膏, 不過仲 sell 我地買藥油, 藥膏布, 面膜?? 仲有白首烏, 樣樣都幾百蚊, 真係超貴....無理由第一站就買晒d錢... 所以我地乜野都無買.... 但 William 都買左枝藥油 ~

佢有免費浸腳同按摩服務, 我同阿媽就唔按啦, 因為我地唔好, 亦費事比佢sell野既機會...浸完我地就走啦...不過涼涼地又幾舒服....

去完寶樹堂都已經係食 lunch 既時間, 我地去左一間食日韓自助餐既餐廳, d食物都算 ok 同埋種類都算多 ~
食完飯我地去摘飯後果, 就係士多啤梨啦, 不過呢個時候已經是尾聲啦, 所以士多啤梨唔多, 雖然任摘任食, 都唔摘得幾多, 但比我想像甜喎 ~

就係摘左呢幾粒者, 同係香港摘果d 差好遠....
Cont'd.....

3 則留言:

  1. 有回鄉証啦.....你咪又係會返大陸..哈哈!放假前阿妹見到你媽咪話會同你上大陸,我地已經講又話唔去。。。

    回覆刪除
  2. 有洗過的....

    有証就唔好浪費麻 ~ 重點是睇花.....

    回覆刪除